Distinction Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Japp, en hacker som spawnat in det, nuke finns tydligen i Arma 2 fast inte i DayZ. Vi återvände till stället där vi dog och träd hade vält i 300 meters riktning, visste inte ens att dom kunde välta. :PSrsly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Srsly?Jupp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jupp :PDayum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Kom just på (eller ah, för två timmar sedan) att jag egentligen aldrig varken Arma 2 eller OA. Testade dem och blev grymt överraskad, skitroligt spel även utan DayZ moddet. Träningen för diverse vapen var nog den bästa träningen man fått i ett spel enligt mig iaf. Det är så verkligt med all bullet drop osv. Körde ett mission då man har med sig en spotter och ska ta ut ett target över 1000m bort, man siktar på han man vill döda och spottern tar reda på hur långt borta han är så man kan ställa om zeroing, man kan även köra close combat med andra roliga vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Neeej!!! Jag har hittat en M4A2, M24 + massa ammo, ghilledräkt och mer. Sen hittade jag en traktor, och hoppade naturligtvis in i den. Körde iväg med den till en annan plats och hoppade ur den. Senare hoppade jag in i den igen och PLÖTSLIGT klev jag ur den automatiskt och den började brinna, jag blev medvetslös(LÅNG TID) och började blöda. Tryckte snabbt Alt+F4 och nu när jag loggar in är jag medvetslös och blöder till döds. Vafan ska jag göra?!?!?!? Jag vet inte heller precis vart jag är... Men någonstans kring nordvästra flygfältet. Hur länge finns ens saker kvar om man dör, så att man kan sticka och hämta dem igen? Redigerat 29 Juni 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Neeej!!! Jag har hittat en M4A2, M24 + massa ammo, ghilledräkt och mer. Sen hittade jag en traktor, och hoppade naturligtvis in i den. Körde iväg med den till en annan plats och hoppade ur den. Senare hoppade jag in i den igen och PLÖTSLIGT klev jag ur den automatiskt och den började brinna, jag blev medvetslös(LÅNG TID) och började blöda. Tryckte snabbt Alt+F4 och nu när jag loggar in är jag medvetslös och blöder till döds. Vafan ska jag göra?!?!?!? Jag vet inte heller precis vart jag är... Men någonstans kring nordvästra flygfältet. Hur länge finns ens saker kvar om man dör, så att man kan sticka och hämta dem igen?Det är olika hur länge dina saker ligger kvar, dom kan ha nerfat det, jag har hämtat mina saker förr, men det var ganska länge sedan. Om du är snabb borde det inte vara några problem tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Jag avstår faktiskt DayZ nu tills det är bättre utvecklat, vill inte förstöra min spelupplevelse mer just nu. Tycker att tanken med spelet är skitbra men för mycket är buggat atm. Hur zombies interactar med playern är ett bra första steg iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Jag avstår faktiskt DayZ nu tills det är bättre utvecklat, vill inte förstöra min spelupplevelse mer just nu. Tycker att tanken med spelet är skitbra men för mycket är buggat atm. Hur zombies interactar med playern är ett bra första steg iaf.Zombie: Spring, stå still, slå (Repeat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 (redigerat) Jag avstår faktiskt DayZ nu tills det är bättre utvecklat, vill inte förstöra min spelupplevelse mer just nu. Tycker att tanken med spelet är skitbra men för mycket är buggat atm. Hur zombies interactar med playern är ett bra första steg iaf.Håller med. Buggar där saker och döda kroppar försvinner under vissa omständigheter dödar spelet. Dog I nord- östra elektro av 2 zombies :P sprang hela vägen ifrån Kamenka och när jag har typ 100 m kvar startar servern om...... Redigerat 1 Juli 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Håller med. Buggar där saker och döda kroppar försvinner under vissa omständigheter dödar spelet. Dog I nord- östra elektro av 2 zombies :P sprang hela vägen ifrån Kamenka och när jag har typ 100 m kvar startar servern om......Min polare sniprade en snubbe och när han dog skulle jag springa fram och loota han, tog typ 1min att komma till kroppen, så var den borta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Vart med om en underligg bugg nyss, sto inne i en brandstation och skulle inspektera en kropp, rätt var det är när man tryckte "Hide body" Hör man ett CHOP också var man död, ingen annan spelare var i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Hittat en hel del bra gear, också spawnar man i debug plains, tar 20minuter av livet och springer SE och hittar tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.