Lynott Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Vilken server lirar ni som mest på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 (redigerat) Nice, klarade mig ur Debug Plains, också blir deras main server DDoS:ad.... Vilket gör att någon resett får mig att stå ute i havet utanför kamarovo, blir en simtur i land, och vad händer? Jo all gear försvinenr när man simmar :). Vilken server lirar ni som mest på?Brukar bara ta den som har bäst ping, ingen favo än, du skulle dock kunna rekommendera så kan vi lira? Edit: Hittade en DMR i en brandstation med 3 extra mag. DMR verkar OP. Redigerat 4 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Slarvade och blev dödad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 (redigerat) Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack. Redigerat 15 Juli 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack.Om du orkar pallra dig till berget Altar med morfin så kanske jag börjar spela igen >:D. http://dayzdb.com/map#4.080.063 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Detta hände för 5 minuter sen!!!Jag, Guggo37, Distinction och en IRL spelar på en server. Helt plötsligt skriker IRL: EN ATV!!!!!! 2 sekunder senare skriker Distinction EN BUSS. EPICCC :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Haha helt sjukt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Detta hände för 5 minuter sen!!!Jag, Guggo37, Distinction och en IRL spelar på en server. Helt plötsligt skriker IRL: EN ATV!!!!!! 2 sekunder senare skriker Distinction EN BUSS. EPICCC :DOch man får inte glömma allt hederligt gear som redan var i den! Bl.a, 15 blood bags, Extremely rare FN FAL med 2 magasin :D, och M9SD Best teamplay evur. Öknamn adderat: Handy-Man, KartografeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Och NavigatöreN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 (redigerat) Och NavigatöreN.Of course! Sen får vi inte glömma hur glatt vi slängde flares hitan o ditan på NW Airfield. Redigerat 21 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Hittade ett tält helt öppet på en åker jämte NWA, AS50, DMR, NVGS och Rangefinder :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Hittade ett tält helt öppet på en åker jämte NWA, AS50, DMR, NVGS och Rangefinder :cool:Tack för RangefinderN btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.