Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur går man upp i rank ? ( Loggade in på mitt gamla konto från 2007 som ni tydligen inte tagit bort än)

Ska försöka bli lite mer aktiv här inne ! Gilalr hur sidan ser ut och hur fint alla olika forum trådar ligger !

Bra jobbat!!!!!!

Postar inlägg helt enkelt.

Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall.

Skrivet

Postar inlägg helt enkelt.

Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall.

ahh :) Well... Fusk ? hmm Kanske det är möjligt att lägga in en Guld guide på svenska till WoW ? ^^ 

Skrivet

Gör det i WoWforumet då. Så kanske den blir klistrad om den nu är något att ha?

Det blir att börja med den i helgen. Hade inte tid denna :)

Hoppas ni kommer gilla den.. 

Skrivet

varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med.

Ska ni inte lägga till Yahoo med? :)

Skrivet

varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med.

Ska ni inte lägga till Yahoo med? :)

Google is watching us !

• Gilla 1
Skrivet (redigerat)

Det skulle vara roligt om det fanns mer uttryckssymboler. Som visar liknande uttryck som endel av skype's, Det finns inte så många ledsna uttryck på forumet. Tycker du borde lägga till lite uttryck.

Man kan inte trycka på nyheterna på fuskas startsida. Man kan inte trycka på Visa mer heller.

Redigerat av Nimrood
Skrivet

Vet inte vad du menar med att uppdatera sidan? Forumet kommer att uppdateras mer regelbundet än innan. Dock skall detta inte påverka resten av sidan speciellt mycket och designmässigt är tanken att den designen som finns på huvudsidan är den som gäller framöver.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...