Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Kan du inte lägga till ett ordfilter snabbt som ändrar alla :closedeyes: till -_-? Sen tar du bara bort den ena smilien och ordfiltret? Tar ju absolut max 5 minuter att fixa?Han kommer få ändra bildurlen i varje tråd som den är skriven i. Men helt teoretiskt skulle han bara kunna ta bort alternativet att välja den "smilie". Och låta den symbolen vara kvar i alla inlägg som har skrivits. (BIG-DEAL) Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Ordfilter hjälper inget i detta fall då det enbart påverkar nya inlägg som skrivs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Ordfilter hjälper inget i detta fall då det enbart påverkar nya inlägg som skrivs. off-topic...Ang din signatur: Admin på Fuska.se / Crown i chatten Maila [email protected] ifall du har några frågor eller synpunkter. Vart är chatten? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 off-topic...Ang din signatur: Admin på Fuska.se / Crown i chatten Maila [email protected] ifall du har några frågor eller synpunkter. Vart är chatten? Den är stängd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Den är stängd.Det kunde ju inte jag veta xD Men då förstår jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Det kunde ju inte jag veta xD Men då förstår jag Har dock funderat på att gör ett addon en chatt fonction. Funderar på om jag får enligt regler. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Chatten är #fuska.se på quakenet men det är bara Boffaroffe som använder den. 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Ska nog ta och återuppliva chatten om intresse finns. Har själv använt den i omgångar, även om väldigt lite på senaste tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Ska nog ta och återuppliva chatten om intresse finns. Har själv använt den i omgångar, även om väldigt lite på senaste tiden.Man borde lägga till den så den följer med på alla trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 Då är frågesporterna tillbaka:http://www.fuska.se/fragesporter Testa de gärna! Alla nyheter fungerar nu återigen också. Även lite designändringar på huvudsidan samt en hel del småbuggar fixade lite varstans. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 (redigerat) Är det bara jag eller känns det som allt är överdrivet stort utanför forumet? Känns som om typsnittet skulle kunnas ta ner 4 steg. Dessutom har jag länge saknat en möjlighet för att sortera frågesporter efter användarnamn och att se sina egna. Redigerat 10 Juli 2013 av Dave37 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2013 Fonten på första sidan för texten är motsvarande i storlek den "här" för inlägg i forumet, så låter konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg