Proccito Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Hur går man upp i rank ? ( Loggade in på mitt gamla konto från 2007 som ni tydligen inte tagit bort än) Ska försöka bli lite mer aktiv här inne ! Gilalr hur sidan ser ut och hur fint alla olika forum trådar ligger ! Bra jobbat!!!!!!Postar inlägg helt enkelt.Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Postar inlägg helt enkelt.Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall.ahh :) Well... Fusk ? hmm Kanske det är möjligt att lägga in en Guld guide på svenska till WoW ? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Gör det i WoWforumet då. Så kanske den blir klistrad om den nu är något att ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Gör det i WoWforumet då. Så kanske den blir klistrad om den nu är något att ha?Det blir att börja med den i helgen. Hade inte tid denna :) Hoppas ni kommer gilla den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med. Ska ni inte lägga till Yahoo med? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 April 2013 Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med. Ska ni inte lägga till Yahoo med? :) Google is watching us ! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 Yahoo bör dyka upp där ifall de är inne och indexerar, är bara aktiva användare som visas. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 (redigerat) Det skulle vara roligt om det fanns mer uttryckssymboler. Som visar liknande uttryck som endel av skype's, Det finns inte så många ledsna uttryck på forumet. Tycker du borde lägga till lite uttryck.Man kan inte trycka på nyheterna på fuskas startsida. Man kan inte trycka på Visa mer heller. Redigerat 30 April 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Saknar edit mode efter att man lagt upp en guide/fusk.. Jag la upp min Rogue guide men eftersom storleken på texten ändrades så är den just nu oläsbar :) Hade jag gjort det "snyggt" och enkelt att läsa men nu när jag kollar ser den helt skitig ut :( Här är den: http://www.fuska.se/spel/pc/world_of_warcraft_mist_of_pandaria_fusk-s14801.html 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Ändra funktion kommer att dyka upp så snart det hinns med. Ligger rätt högt på prio-listan. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Admin kommer du uppdatera sidan så fort det kommer en ny version av forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Vet inte vad du menar med att uppdatera sidan? Forumet kommer att uppdateras mer regelbundet än innan. Dock skall detta inte påverka resten av sidan speciellt mycket och designmässigt är tanken att den designen som finns på huvudsidan är den som gäller framöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg