Dave37 Skrivet 19 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2015 Nu skryter du bara!Inte bara, men till viss del, ja. Min placering är rätt så unik med tanke på att jag är den enda på topp 10 som är registrerad 2006 eller senare. Om det börjar skrivas interssanta saker är jag inte den som medvetet sitter med armarna i kors men som sagt, känns inte som om det ligger på mitt bord att dra igång sidan. Min tid har varit för många år sen. Jag är bara en tragisk kvarleva från en svunnen tid. Framtiden tillhör ungdommen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 19 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2015 Framtiden tillhör ungdommen. ;)Finns ingen framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Januari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2015 Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 21 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2015 Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt.Många av dagens spel väljer bort fusk funktionen, så det är inte så konstigt att sidan förlorar popularitet. . 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2015 Stämmer bra att det är allt färre fusk, samtidigt så ökar intresset för spel överlag. Eftersom fusken försvinner så har det blivit mer fokus på guider och liknande. Nästa uppdatering som kommer mot slutet av denna månad kommer ha lite mer fokus på att få folk att bli medlemmar samt på frågesporterna. Bland annat så skall de återigen bli möjligt att skapa nya frågesporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2015 Sett för ett tag sen att FuskaMedaljerna inte fungerar som de skall men glömt skriva det här. Hur som helst så räknas alla medaljer och de kommer att delas ut retroaktivt. Jag skall försöka få det fixat till nästa update så det fungerar automatiskt igen :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2015 Dykt upp rätt mycket buggar på senaste dagarna tråkigt nog. Så updaten för denna månaden kommer troligtvis att bli förskjuten några dagar. Min plan först vara att släppa den under slutet av denna vecka. Men vi får se hur det utvecklar sig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2015 (redigerat) Dave, 2022 så låser admin upp mitt konto på 0012 och då får du väl pilla i naveln över 2006 :) Fuska.se visar verkligen en journal över vilket "Outlaw" man var och inte insåg att regler fanns då. Redigerat 17 Februari 2015 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2015 Dave, 2022 så låser admin upp mitt konto på 0012 och då får du väl pilla i naveln över 2006 :) Fuska.se visar verkligen en journal över vilket "Outlaw" man var och inte insåg att regler fanns då. Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2015 Snart är det dags för den mindre uppdateringen. Siktar på att ha klart den till helgen. Någon som har en liten idé som ni hade velat ha? Vem vet, kanske hinner få till den om den är liten och bra isf. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 24 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2015 skulle va bra att man kunde lägga upp bilder utan att behöva en url. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2015 Var någonstans tänker du detta? Det skall gå både i forumet och på övriga sidan att skicka in bilder utan länk som det är nu nämligen, men jag kanske har missat något ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.