Hoppa till innehåll

Varför just Skjutspel??


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag håller med Chain.. Om man springer ut och dödar folk är det antingen för att man:

 

Är missnöjd med sitt liv, mår dåligt, är psykiskt skadad, tycker att man inte har något att leva för eller liknande, men inte för spelen! Man blir inte sjuk av att titta på en animerad gubbe med animerad pistol med tecknade skott!!!! Om ni fattar vad jag menar.. Som Chain skriver: Om man springer runt och dödar är det för att man är sjuk i huvudet och inte för spelen!

 

Att förklara för nån varför man tycker Gta 3 är roligt är det ju faktiskt ganska svårt.. Det blir ju att man säger " Det är roligt med skjutspel" eller liknande.. Så att förklara varför det är roligt är svårt, det är bara roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad för rpg? om du typ spelar morrowind o dödar nån me ett svärd.

tänk om DET händer i verkligheten =)

 

yeah yeah

 

 

.....tänk om Postal 2 hade hänt på riktigt? eller Quake 1? ja tänk om man hade fått lös med en "spik-chaingun" inne i centrala stockholm där alla fjollor bor, hehe *ler för mig själv* det hade varit nåt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,man ska köpa spel som är rekomenderade för den åldern! om jag skulle köpt Tekken skulle ja bli beroende och börja slåss! så alla PROTEST MOT KRIGSPEL!

 

ha du ja skulle inte tro att du skulle börja slå ner folk på gatorna...

 

tänk så här: om alla som spelade nån sorts av krigsspel/fightingspel blev beroende och började slå ner varandra.... va f*n alla blir inte beroende typ alla som spelar tv/dator-spelar nån sorts av actionspel (bland annat) är inte beroende de bara sånna som joy och chain nämde..... fast alla har ju olika smak... precis som om nån som inte gillar strategispel skulle skapa en tråd om om att alla blir beroende av de eller samma sak me RPG. de e lika lätt att bli beroende av mario som CS de e bara så att dom flesta tycker CS e roligare........ :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...