Gäst 0011 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL! någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel? LOL så tror du att man skapar ett nytt krig bara för man satt och spelade gta när man va liten?Isåfall tar du fel,Jag spelar skjut spel tätt mycket men det har inte påvärkat mej ock kommer inte att göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt Holler med jag hatar kriga spel varför finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt Holler med jag hatar kriga spel varför finns det? För att många tycker om det. Normala personer blir inte påverkade av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 håller med katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 asså jag minnsi nte var det var.(det är sant) en kille spelade diablo typ dygnet runt en dag åkte hans föräldrar hemifrån och då kom hans mormor som barnvakt, hon sa att han inte fick spela mer och då tog han en yxa och mörda henne!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: han hade ju redan problem i huvudet men ändå :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL! någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel? red allert 2 e inte så tråkigt går ju att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag gillar mer strategi spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det är roligast ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 j*vlaR vad sa du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 jag kör mycke skjutspel, gta 3 gta vc.. men ibland känner ja: även fast dom e bara "dataspelmänniskor" så är dom liksom människor! men när ja kör GTA 3/VC så går ja inte bara omkring me en M4A1 och skjuter ihjäl människorna, jag brukar hellre stunta me motorcyklar eller nåt, fast ibland e de inte så kul att bara öppna bildörrn, slänga ut föraren och bara åka iväg, eller som me motorcyklarna så slår man av föraren och åker, men GTA 3/VC har en viss charm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt Jag har aldrigt i hela mitt liv spela nån skut spel men jag har provat gta 3 en gång och jag skulle vilja prova counter strike men visa spel är roliga men jag provar nån spel ibland annars brukar jag spela Sims Sim city Harry potter Tomb raider 3: Vet inte deräkt om det är skut spel men jag brukar bara vara i laras hem Jag brukar vara ine på internet och vara på den bästa sidan av dom alla FUSKA.SE FORUMET Det är bäst för der är alla snälla Anars brukar jag spela gamecube Super smash bros melee Super mario sunr shine Mario kart double dash Star fox aventsture Annars brukar jag HHAATTAA SKUT SPEL MEN EN DEL KAN VARA ROLIGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Skjutspel är ju lugnt roligast j*vlaR vad sa du?! och du han sa j*vlaR om du inte kan läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.