Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


Rekommendera inlägg

Man bör inte visa respekt för vad någon är.. Utan för vad dom gör.. Att skriva 1000 inlägg är lätt... Att skriva 1000 inlägg som är bra dvs inlägg som tillför något hjälper någon eller helt enkelt gör det lättare för någon.. Det är det som är det svåra. Respekt är något man ska förtjäna det ska inte komma automatiskt vid ett visst antal inlägg eller för vilket användarnr man har *host* nr4 *host* :rolleyes: ... och erfarenhet? vilken slags erfarenhet?

Exakt det jag försöker säga!

Det är inte inläggen som räknas..

inte stav felen..

Inte ranken!

inte namnet!

 

Utan vad någon GÖR!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst anubis

visst suna du har rätt men du fattar nog vad jag menar och desutom om du påpekade att jag har en varning så är en av dom kommit från dannie när jag var oskyldig!

Redigerat av Dannie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bör inte visa respekt för vad någon är.. Utan för vad dom gör.. Att skriva 1000 inlägg är lätt... Att skriva 1000 inlägg som är bra dvs inlägg som tillför något hjälper någon eller helt enkelt gör det lättare för någon.. Det är det som är det svåra. Respekt är något man ska förtjäna det ska inte komma automatiskt vid ett visst antal inlägg eller för vilket användarnr man har *host* nr4 *host* :rolleyes: ... och erfarenhet? vilken slags erfarenhet?

Det var det jag menade jag med! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rank?ålder?allt det där bryr jag mig inte om det handlar om vad man gör som påverkar saker jag är 12år en 14åring slog ner mig men betyder det nåt att han var 14 åring nääää är man modigt och stark nog kan man vissa han frukta jo jag boxa hans mage knäckte hans fingar så han stack.... ålder ....rank... jag bryr mig inte det handlar inte om det :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kolla på din egen stavning innan du bedömer andras fel!

kolla vad detta heter

 

det står jag hater er

 

 

det ska stå hatar inte hater!

du ska inte bedöma andras fel innan du har kollat på dig själv

helt rätt... kolla på dig själv innan du klagar på andra....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej... Nu har det tagit hus i h*lvete här.

 

Jag menar inte att allt behöver vara rätt alltid. Men det blir så mycket enklare att läsa om man tänker efter lite mera hur och vad man skriver.

Tack för medhållet Suna, kändes skönt.

Musse: Det är enkelt att skita ut 1000 meningslösa inlägg, och nej jag menar inte att du har gjort det, men det är inte lika lätt att skita ut 1000 meningsfulla inlägg. Det är så man får respekt, iaf av mej.

Självklart stavar alla fel. Även jag.

 

Jag har tydligen upprört många sinnen. Det är en bekräftelse på att jag hade något att komma med tycker jag. Tack.

 

-JF-

 

EDIT: Det var någon som skrev. "Jag tror jag vet vem Jellyfish kan vara." Jag förstod inte riktigt. Skicka ett PM tack.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte alla här SLUTA? Jellyfish kanske överdrev och gjorde fel... Men måste de vara andra världskrig för de? Som vi alla har snackat om hela tiden.. att man ska visa respekt mot alla andra medlemmar här på Fuska.se.. Men va gör ni för nåt? Jo helt tvärtemot...

 

Jag tycker också de är fel att han skrev sådär men han överdrev en smula...

Jag har märkt hela tiden i den här tråden att han har försökt säga förlåt... Men de blev bara svårare o svårare för honom desto mer ni va emot honom...!

Redigerat av Link78
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

link78 om du börja så nu igen så är det bara det som hände innan jelly

fish kan ju bara skriva förlåt och han mena det så är det slut bara 4 ord

räcker och det fyra är

 

 

förlåt jag mena det -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej... Nu har det tagit hus i h*lvete här.

 

Jag menar inte att allt behöver vara rätt alltid. Men det blir så mycket enklare att läsa om man tänker efter lite mera hur och vad man skriver.

Tack för medhållet Suna, kändes skönt.

Musse: Det är enkelt att skita ut 1000 meningslösa inlägg, och nej jag menar inte att du har gjort det, men det är inte lika lätt att skita ut 1000 meningsfulla inlägg. Det är så man får respekt, iaf av mej.

Självklart stavar alla fel. Även jag.

 

Jag har tydligen upprört många sinnen. Det är en bekräftelse på att jag hade något att komma med tycker jag. Tack.

 

-JF-

 

EDIT: Det var någon som skrev. "Jag tror jag vet vem Jellyfish kan vara." Jag förstod inte riktigt. Skicka ett PM tack.

Det har du f*rbannat rätt i...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

link78 om du börja så nu igen så är det bara det som hände innan jelly

fish kan ju bara skriva förlåt och han mena det så är det slut bara 4 ord

räcker och det fyra är

 

 

förlåt jag mena det -_-

inte... Du menar väl förlåt jag mena de inte -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...