Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


Rekommendera inlägg

Visst, det finns säkert de som inte stavar 100% rätt eller nåt sånt, men vad i hela världen spelar det för roll? Så länge man fattar vad det står så är det väl inget problem.

Själv dubbelkollar jag allt jag skriver, men egentligen spelar det ingen roll eftersom det ändå går att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst max99

Inte jag, jag skriver hur är det?

aha jag skriver e istället för är..

det har inte med min stavning att göra det e bara att det låter lite fräckare tycker jag.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, det finns säkert de som inte stavar 100% rätt eller nåt sånt, men vad i hela världen spelar det för roll? Så länge man fattar vad det står så är det väl inget problem.

Själv dubbelkollar jag allt jag skriver, men egentligen spelar det ingen roll eftersom det ändå går att förstå.

Läs alla inlägg innan du uttalara dej. Hade du gjort det hade du knappast skrivit så här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Nu noterar ju allt man skriver Jellyfish! :lol:

Anmärkningar på allt.. Ta inte illa upp bara.. Ganska skojj.. ;)

Sjnart kommer det anmärkningar på mig med antar jag..

Spidey,du skrev "nu" istället för "du" :P :lol: Det vara bara på skoj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN
Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

 

jag tycker att du inte ska bry dig om andras problem skriver dom fel så gör dom det det e inte dit problem!!! :angry:

 

Förresten så är alla välkommna på fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uj, sicket ämne...

Men alla har rätt till sina åsikter... o här kommer några av mina;

 

Respekt - Skall man ge alla! Oavsett ålder, kön el. rank!

Skulle jag respektera t.ex. mina brorsbarn mindre bara för att de e barn?

Om en äldre (el. högre rank) ger dig order att göra nåt dumt, skall du lyda då

bara för att du e yngre el. har lägre rank?

Om t.ex. en chef gör någe dumt el. fel, har icke den anställda rätt att säga till då?

En som e mer "erfaren" eller har varit med här längre, har väl icke alltid rätt och e

icke allvetare automatiskt bara för det. Men de kan veta mycke :)

Om nån ber mig "Hålla Käften" så lyder jag icke... Jag kan hålla tyst el. sluta,

om vederbörande har bra argument varför, o säger det på ett bra sätt.

 

Jag respekterar ALLA från början, tills de ev. gör mig en orätt. Respekt hör icke

till VAD man e, utan till hur man uppträder o e som person.

 

Stava rätt - Ja, jag håller med om att vissa inlägg kan vara väldigt jobbiga

att ta sig igenom o jag tycker oxå att man borde försöka sätta ut punker o.dyl.

Att man borde kolla igenom sitt inlägg innan man skickar det...

Men som vissa redan sagt, så finns det dom som icke kan stava rätt än eller som

har läs- och skivsvårigheter, men att försöka kolla igenom inlägget innan tar ju

icke så lång tid o det e värt o göra det. Ju mer svårläst ett inlägg e, desto mindre

chans att man får svar...

 

Men stör man sig på sånt så kan man ju alltid strunta i det inlägget. Det e ju inge

tvång o läsa. Finns ju så många andra BRA skrivna inlägg här...! :cool:

 

Att kalla folk för saker hjälper aldrig o e till ingen nytta. För det mesta får man då

bara skit tillbaka o inge vettigt blir sagt.

Men som sagt, som jag sa från början så har alla rätt till sina egna åsikter... o tur

e väl det.

 

Så där ja, nu har en liten sketen "prao" fått sina åsikter nerplitade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uj, sicket ämne...

Men alla har rätt till sina åsikter... o här kommer några av mina;

 

Respekt - Skall man ge alla! Oavsett ålder, kön el. rank!

Skulle jag respektera t.ex. mina brorsbarn mindre bara för att de e barn?

Om en äldre (el. högre rank) ger dig order att göra nåt dumt, skall du lyda då

bara för att du e yngre el. har lägre rank?

Om t.ex. en chef gör någe dumt el. fel, har icke den anställda rätt att säga till då?

En som e mer "erfaren" eller har varit med här längre, har väl icke alltid rätt och e

icke allvetare automatiskt bara för det. Men de kan veta mycke :)

Om nån ber mig "Hålla Käften" så lyder jag icke... Jag kan hålla tyst el. sluta,

om vederbörande har bra argument varför, o säger det på ett bra sätt.

 

Jag respekterar ALLA från början, tills de ev. gör mig en orätt. Respekt hör icke

till VAD man e, utan till hur man uppträder o e som person.

 

Stava rätt - Ja, jag håller med om att vissa inlägg kan vara väldigt jobbiga

att ta sig igenom o jag tycker oxå att man borde försöka sätta ut punker o.dyl.

Att man borde kolla igenom sitt inlägg innan man skickar det...

Men som vissa redan sagt, så finns det dom som icke kan stava rätt än eller som

har läs- och skivsvårigheter, men att försöka kolla igenom inlägget innan tar ju

icke så lång tid o det e värt o göra det. Ju mer svårläst ett inlägg e, desto mindre

chans att man får svar...

 

Men stör man sig på sånt så kan man ju alltid strunta i det inlägget. Det e ju inge

tvång o läsa. Finns ju så många andra BRA skrivna inlägg här...! :cool:

 

Att kalla folk för saker hjälper aldrig o e till ingen nytta. För det mesta får man då

bara skit tillbaka o inge vettigt blir sagt.

Men som sagt, som jag sa från början så har alla rätt till sina egna åsikter... o tur

e väl det.

 

Så där ja, nu har en liten sketen "prao" fått sina åsikter nerplitade ;)

snyggt skrivet Cina.... Fick mej att inse att man ska visa respekt mot alla....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja, lite kort förklarat.. Han vill att ni kollar era inlägg och rättar stavfel.. Så att fuska kan bli ett bättre ställe.. Och så att man kan förstå varandra bättre..

Det räcker inte för att fuska ska bli ett bättre ställen, det är massa korkade pers som skriver inlägg som redan finns, extremt korkade inlägg som egentligen inte behövs skrivas, och motiveringar/argument som är alldeles för dåliga för att te.x beskriva ett spel. Detta kan ju tas i en annan tråd iofs...men bara tilägg vad som tar fuska. undre ytan.

 

BTT...

 

Cina verkar kunna sina ord, du påminner om en väldigt duktig person (*host* vem då *host*) Cinas ord tycker jag sätter punkt på hela tråden. Alla har fått reda på vad som dom andra tycker om stavfel osv, och dom som skriver illa har något att tänka på sedan ganska länge då tråden startades.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...