Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (redigerat) Själv är jag en riktigt allätare. Oasis är bra o Daft punk. Fast usher e också bra. Blink 182 oxå! Redigerat 1 September 2004 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag lyssnar på 50 % metal, 25 % klassisk musik och 25 % övrigt. Favvorbandet är TOOL. Så underbart bra, men jag gillar också In Flames, Dark Tranquillty, Children of Bodom, A perfect Circle osv. Men all musik av klass går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Sväning musik tja och hög musik (hade ingen bättre förklaring). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag är Gothare/hårdrockare! Dimmun borgir Nightwish Edguy Deathstars children of bondom paradise lost m.m :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag gillar det mesta förutom sånt som spelas på radio :P favoriter: Micheal Jackson Holymen Prodigy Marlyn Manson (slagsmålsklubben) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 celtic circel och rock gillar sagan om ringen musiken oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 50% Sonic låtar 25% Metal 25% på sånt på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag lyssnar på 33% symphonic metal 33% heavy metal och 33% metal eller death metal=hårdrockare linkin park äger hammerfall äger och nightwish äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Själv tycker jag att Hiphop suger potatis :D . DEt ska va metal, rock och hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ja lyssnar på rock guns n' roses the darkness rhcp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 95% trance 5%hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 DeathMetal äger t.o.m er! (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.