finaly_man Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Go Bush!! Go Bush!! Är du dum i huvudet, alla som älskar Bush hatar jag! Spela roll bara inte Bush vinner, krigs älskaren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Nej är du? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 sluta bråka!! vad f*n e det med er?? iallafall bush kan slänga sig i väggen kerry ska vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 man kan väl få ha sina egna åsikter... om 0013 hoppas på att bush vinner behöver inte ni skrika är du dum i huvet... iaf.. jag hoppas då på att ingen vinner valet... :P att usa avskaffar sig presidenten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Mjaa, dom kan behöva det.. Inte en kung som vi, dom passar med president.. Eller varför inte bara dumpa landet i ett dike? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jo... precis enligt min åsikt... dom kan väl dela ut landet till kanada och mexico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Njaa, inte så bra ídé.. ;) Men jag tycker Kanada är bättre land än USA, Kanada har mer ordning på vad dom gör.. Dom har ju ingen virrig president.. Eller hur? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Dom kan ju ha Kejsare... Där måste alla bringa gåvort år Kejsaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 det enda dom ska ge bush är en kula i pannan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag kan inte med att säga att Bush borde mördas, bara avgå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 fängelse iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 så länge usa slutat leka världspolis är jag nöjd hörde på nyheterna (dt var ett tag sen nu) att irak och afganistan kriget bara är inledningen på usas rensa terrorist-projekt med dt nuvarande världläget är dt inte alls svårt att tänka sig en framtid i stil med dn i SWAT (spelet alltså) jag menar med alla dessa självmords bombare och terrorist dåd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg