Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

(Xade @ 19/11-2004 15:48:12)
(finaly_man @ 05/09-2004 19:34:37)

Go Bush!! Go Bush!!

Är du dum i huvudet, alla som älskar Bush hatar jag!

Spela roll bara inte Bush vinner, krigs älskaren...

hatar du mig, Bush är bäst jag är glad att han vann!

irak får ju skylla sig själva

Hata är ett mycket starkt ord, men jag kan nog drista mej till att säga att jag hatar dina åsikter.

USA hade inget att göra Irak, som nu facar sin största kris på länge. De är lika förtryckta nu utav USA:s soldater som de var av Saddam.

Dessutom har USA bara skjutit på allt som rört sej dvs: Kvinnor, Barn, Åldringar, Män som är civila, Anti-Saddam grupper osv.

Det är sjukt - USA:s politik med den där patriotiska skiten stinker död skunk! Att det finns någon som gillar världsgalna supermakter äcklar mej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0013 @ 17/11-2004 22:28:21)

FN:s vapenexperter har letat igenom typ hela Irak, inklusive bergen. De hittade ingenting. Det finns dock inget som säger att det inte finns kärnvapen i Irak, men jag tror inte det. Om de finns så måste det vara in i h*lvete bra gömda, så bra att ingen civil kan hitta dem eftersom varken USA eller FN klarat av det. Och då borde väl knappaste en vanlig medborgare från Irak kunna snubbla över det? Varför skulle man ha det i bergen föressten, som någon jäkla skurk i Luftens Hjältar? Irak har teknologi också.

Och vad är det som gör att det bara är USA som ska ha rätt till kärnvapen? Jo, för att de vill få monopol på allting - vilket de lyckas rättså bra med. USA är de riktiga terroristerna, iaf Bush och hans lads.

Vänlig medborgare? Det är mäst rebeller i Irak nu och om domfår tag på Kärnvapen så.... J adet kan hända mkt

USA är ju världens mäktigaste land så då borde dom ha rätt till Kärnvapen

Den dagen USA får laglig rätt till att ha monopol på kärnvapen är samma dag som hela världen begår kollektivt självmord. För det är just vad den gör om ett sådant beslut fattas.

Tänk lite <_< Om du verkligen var allvarlig med vad du sa så läs vidare. Om inte behöver du inte läsa.

Ta en titt på USA:s förflutna. Hmm, hur många länder har USA förstört helt och hållet och hur många har dom dödat MINST?! Låt mig ta en titt på min fina US on tour-tshirt bara.

Här har du lite fakta, hur många som dött MINST, hur länge deras diktatur har hållt på o.s.v..

Guatemala, 1954-??, 200 000 döda, minst.

Laos under 1960-talet, dom släppte bomber på Laos för att de hade bomber över som dom behövde släppa någonstans, vilket ledde till totalförstörelse i Laos som tack vare USA nu är ett ganska så fattigt land. 250 000 döda, minst.

Uruguay under 1960-talet, USA hjälpte till att organisera de såkallade "death squadsen". http://members.aol.com/bblum6/uruguay.htm om du vill läsa på.

Kambodja under 60- och 70-talet. Troligtvis i samma runda som Laos och det.. 600 000 döda, minst.

VIETNAM!! 61-73. Drygt 2 000 000 döda, siffran stiger varje dag p.g.a Agent Orange.

Sydafrika under 60- och 70-talet. Hjälper apartheid. Väldigt trevligt.

Indonesien 1965. Samma runda som Kambodja och Laos tror jag väl. 400 000 döda, minst.

Grekland 1967. Här vet jag inte vad dom hade att göra, men dom har åtminstone dödat 8 000.

Chile 1973. 15 000 döda, minst.

El Salvador 1977. 70 000 döda, minst.

Irak under 80-talet. Gissa vad dom gör HÄR då? Jo men ser man på ser man på, dom finansierar Saddam att bygga sina kärnvapen.. Snacka om ansvar.

Nicaragua under 80-talet. 30 000 döda, minst.

Afghanistan under 80-talet. Här gör dom preciiiis samma sak som med Saddam. Dom stöder bin Laden som dom sedan skyller hela skiten på. Great job.

Grenada 1983. 100 döda.

Östtimor 1988. 200 000 döda.

Panama 1989. 2000 döda.

Turkiet 93-94. 14 000 döda.

Afghanistan under 90-talet. Stöder talibanerna. Great.

Irak 1991, Gulfkriget. 113 000 döda, minst.

Irak, efter-kriget sanktioner. 500 000 döda.

Serbien/Kosovo 1999. 6 000 döda.

Afghanistan 2001. 3000 döda.

Och sen.. Irak 2003-??. Death toll on the rise står det på tröjan. Det kan kan jag inte annat än hålla med om. Det kommer att bli en ruskigt hög body-count när det här kriget är slut.

När du har läst detta, kom inte och säg att du tycker att USA kan ta ansvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 19/11-2004 17:48:12)
(finaly_man @ 05/09-2004 19:34:37)

Go Bush!! Go Bush!!

Är du dum i huvudet, alla som älskar Bush hatar jag!

Spela roll bara inte Bush vinner, krigs älskaren...

hatar du mig, Bush är bäst jag är glad att han vann!

irak får ju skylla sig själva

Ja han hatar dig och jag hatar dig. Vadå irak får skylla sig själva om USA anfaller Sverige så kommer du hata USA det vet jag Irak har inte gjort nåt ont mot USA . Usa hittade saddam och fortsatte döda dem där sykopaterna. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ytterman @ 19/11-2004 22:04:38)
(0013 @ 17/11-2004 22:28:21)

FN:s vapenexperter har letat igenom typ hela Irak, inklusive bergen. De hittade ingenting. Det finns dock inget som säger att det inte finns kärnvapen i Irak, men jag tror inte det. Om de finns så måste det vara in i h*lvete bra gömda, så bra att ingen civil kan hitta dem eftersom varken USA eller FN klarat av det. Och då borde väl knappaste en vanlig medborgare från Irak kunna snubbla över det? Varför skulle man ha det i bergen föressten, som någon jäkla skurk i Luftens Hjältar? Irak har teknologi också.

Och vad är det som gör att det bara är USA som ska ha rätt till kärnvapen? Jo, för att de vill få monopol på allting - vilket de lyckas rättså bra med. USA är de riktiga terroristerna, iaf Bush och hans lads.

Vänlig medborgare? Det är mäst rebeller i Irak nu och om domfår tag på Kärnvapen så.... J adet kan hända mkt

USA är ju världens mäktigaste land så då borde dom ha rätt till Kärnvapen

Den dagen USA får laglig rätt till att ha monopol på kärnvapen är samma dag som hela världen begår kollektivt självmord. För det är just vad den gör om ett sådant beslut fattas.

Tänk lite <_< Om du verkligen var allvarlig med vad du sa så läs vidare. Om inte behöver du inte läsa.

Ta en titt på USA:s förflutna. Hmm, hur många länder har USA förstört helt och hållet och hur många har dom dödat MINST?! Låt mig ta en titt på min fina US on tour-tshirt bara.

Här har du lite fakta, hur många som dött MINST, hur länge deras diktatur har hållt på o.s.v..

Guatemala, 1954-??, 200 000 döda, minst.

Laos under 1960-talet, dom släppte bomber på Laos för att de hade bomber över som dom behövde släppa någonstans, vilket ledde till totalförstörelse i Laos som tack vare USA nu är ett ganska så fattigt land. 250 000 döda, minst.

Uruguay under 1960-talet, USA hjälpte till att organisera de såkallade "death squadsen". http://members.aol.com/bblum6/uruguay.htm om du vill läsa på.

Kambodja under 60- och 70-talet. Troligtvis i samma runda som Laos och det.. 600 000 döda, minst.

VIETNAM!! 61-73. Drygt 2 000 000 döda, siffran stiger varje dag p.g.a Agent Orange.

Sydafrika under 60- och 70-talet. Hjälper apartheid. Väldigt trevligt.

Indonesien 1965. Samma runda som Kambodja och Laos tror jag väl. 400 000 döda, minst.

Grekland 1967. Här vet jag inte vad dom hade att göra, men dom har åtminstone dödat 8 000.

Chile 1973. 15 000 döda, minst.

El Salvador 1977. 70 000 döda, minst.

Irak under 80-talet. Gissa vad dom gör HÄR då? Jo men ser man på ser man på, dom finansierar Saddam att bygga sina kärnvapen.. Snacka om ansvar.

Nicaragua under 80-talet. 30 000 döda, minst.

Afghanistan under 80-talet. Här gör dom preciiiis samma sak som med Saddam. Dom stöder bin Laden som dom sedan skyller hela skiten på. Great job.

Grenada 1983. 100 döda.

Östtimor 1988. 200 000 döda.

Panama 1989. 2000 döda.

Turkiet 93-94. 14 000 döda.

Afghanistan under 90-talet. Stöder talibanerna. Great.

Irak 1991, Gulfkriget. 113 000 döda, minst.

Irak, efter-kriget sanktioner. 500 000 döda.

Serbien/Kosovo 1999. 6 000 döda.

Afghanistan 2001. 3000 döda.

Och sen.. Irak 2003-??. Death toll on the rise står det på tröjan. Det kan kan jag inte annat än hålla med om. Det kommer att bli en ruskigt hög body-count när det här kriget är slut.

När du har läst detta, kom inte och säg att du tycker att USA kan ta ansvar.

Äh dom får skylla sig själva som börja bråka med USA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish: alla får ha sina egena åsikter, allt du säger e inte rätt och att hota med avstängningar och liknande bara för att man har en högställning är inte rätt. Jag kanska får en varning för det jag säger men detta är ett fritt land och alla får säga och tycka vad de vill.

Föresten Irakierna är ju inte skenheliga hela tiden, det var ju inte så längesedan nu som en kvinna som åkte till irak för att hjälpa till blev mördad. Det visades inte i deras tv kanaler i stället visade dom hur en amrikan sköt en skadad Irakier. Varför är det värre att en irakier blir skjuten som troligen var en terorist än en oskyldig som ville hjälpa till blev mördad?.

Teroristerna ställer hela tiden en massa omöjliga krav, som dom vet är omöjliga att uppfylla.

Det här forumet är mer ett stort bråk än en disskution! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...