Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Krystal: Man får varningar om man inte sköter sej, det har inte 0013 gjort. Inte bara i den här tråden, utan även andra. Det har ingenting med hans åsikter att göra.

0013: ? USA attackerade de länderna och de försvarade sej. USA attackerade först, de andra länderna hade aldrig bråkat med USA. Så du menar att de inte skulle ha försvarat sej?

Det föds fortfarande idag barn som är jättesjuka och inte överlever sina första 3 år i Vietnamn pga av de biologiska bomberna som USA släppte däröver för många år sedan! Konstiga sjukdomar, som man aldrig sett förut sa min mamma som är sjuksköterska som tagit emot skadade vietnmaneser. (Asså vuxna som flyttat från Vietnamn till Sverige.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish: ta inte det här personligt, men din avtar är störande! Det är inget kul att skämta om hitler, bara för att du inte gillar Bush (som du inte vet något om förutom det som media spottar ut) <_<

Alla har rätt och hata bush det är som att han tror han har rätt att hata alla svarta och tortera alla.Han har förstört många barns framtid.Nu får vi slippa 0013 snacket i 1 månad . Blev han varnad för det här eller ? Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag har ingenting med banningen av 0013 att göra.

krystal: Du har ingen aning om vad jag vet, eller inte vet. Kanske opererar jag direkt från Al-quida? Självklart gör jag inte det, men du kan inte 'veta' någonting. Jag vet väldigt mycket om Bush, Irak och USA pga av att jag är intresserad och politiskt aktiv.

Jag läser artiklar från tidningar, och ser på TV. Men inte bara det, jag rotar fram diverse censurerade grejer och har mej. Ett tips är att se "The Whole Truth About The Iraq War" på Rock Against Bush vol 1. (eller vol. 2). Dessutom tycker jag, om man har någon som helst vett och etik i skallen kan man inte vara för Bush o det han står för. T.e.x att homosexuella inte ska få gifta sej.

Och nu till min avatar, vilken inte ska tas på kul. Jag ser likheter mellan Hitler och Bush. Samma manipullation. Samma skrämselteknik som får folket att vända sej till honom. Samma... skit.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Jellyfish: ta inte det här personligt, men din avtar är störande! Det är inget kul att skämta om hitler, bara för att du inte gillar Bush (som du inte vet något om förutom det som media spottar ut) <_<

Acceptera att han vill haen hitler-bush avatar. Han accpeterar ju att du har enså där avatar <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING

usa har hjälp europa och sverige hur mycket som helst, det försöker rädda folket i Irak från saddams folk. Usa kanske det land med mest bilar i världen därför behöver de olja, irak använder inte oljan lika mycket ändå. att inte gilla bush e väldigt otacksamt det e nån slags hata bush propaganda här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan inte förstå att ni hatar bush, tänk så här: vad har irak gjort för er? svar: INGENTING

usa har hjälp europa och sverige hur mycket som helst, det försöker rädda folket i Irak från saddams folk. Usa kanske det land med mest bilar i världen därför behöver de olja, irak använder inte oljan lika mycket ändå. att inte gilla bush e väldigt otacksamt det e nån slags hata bush propaganda här.

Hjälpa Pffff ham dödar ju alla människor han förstör andras framtid.Tar oljan hahahahahahahahaha bara för att det har mycket bilar och att irak inte använder oljan va dem säljer oljan till dem andra arab länderna som inte har så mycket olja dem får hitta olja i deras egna fula grottor <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Då är han klar där nere i mellanöstern eftersom saddam inte kan göra någonting där längre..hmm..undrar vilken republik han väljer att störta härnäst :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det där var det mest idiotiska jag nånsin har hört.. värre än 0013..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Boiuthh @ 25/11-2004 00:00:04)

det där var det mest idiotiska jag nånsin har hört.. värre än 0013..

Ja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...