Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ungerfär 0 minuter om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 i verkligheten:ett par timmar för mej:20 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 beror på om det e helg eller skoldag på helg typ .. från 13:00 till 05:00 typ.. skoldagar spelar jag typ 2 - 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 om det gäller dator sitter jag kanske max 6-7 tim om dan... när det gäller Tv-spel så: Nyttspel: hela dagen inga nya spel: nu kör jag inte ett dugg efter som jag inte har några nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Nån timme /dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag spelar väl inte så fruktansvärt mycket Tv-spel, ibland aldrig. Ibland 5 timmar. Ibland bara någon halvtimme, genomsnitten per dag är väl 2 timmar då. Sen sitter jag väl vid datorn drygt 3,4 timmar per dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Marijuana jag fattar inte att du orkar sitta och spela så mycket. Jag har börjat spela ganska mycket dem senaste dagarna. ca 5 timmar. men jag sitter också ganska mycket framför datorn och surfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vem kan spela en vardag? Jag har elva ton läxor att göra. På helgerna spelar jag mellan 12-14 timmar. Spela roll om det är nytt eller gammalt, jag spelar ändå 12 timmar. Ibland försöker jag varva ett spel på en helg, lyckas sällan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 mm det låter ganska omöjligt ifall du inte kör "hitta nemo" eller nåt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 1-2timar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) :D själv spelar jag ganska så mycket värkar det som till skilnad från vissa andra här jag kan en skol dag sitta och spela 5-8 h. Men jag kan också sitta en hel helg och spela men det händer rätt ofta när jag tänker på saken. Men då så är man ju lite trött i skolan dagarna efter :rolleyes: !!! :medieval: :kung: :medieval: Redigerat 15 November 2004 av _Shadow_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ungefär 10 timmar om dan! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.