Nyllet Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Kommer äga allt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jag tror det är FETT ÄGIT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Kommer äga allt ;) Nej, det kommer vara bättre än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 den länken funkar inte för mig, men menar ni Four Swords adventute som är nästa zelda spel som kommer eller det som inte har namn eller realese datum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Xade: det som inte har någon undertitel!!! Hoppas dom kommer släppa fler bilder från spelet, de som finns nu är grymma men jag börjar tröttna på dem. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Verkar grymt jag ska köpa det. Men gc kan vell inte bara läggas ner eller? snyyft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Verkar hur grymt som helst! Ska lungt köpa det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Lätt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) (Halo 4 @ 02/12-2004 14:27:51) Kommer äga allt ;) Nej, det kommer vara bättre än så. Bättre än bättre än bättre än bättre än bättre menar du väl!!!! :lol: :lol: Om dom lägger ner med det här spelet och det inte kommer då J****r!!!!!!!! :angry: Fast det det kommer!!!! tror jag... Redigerat 3 December 2004 av Zora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Grafiken är ju ett under för ögonen och handlingen kommer antagligen knäcka allt som kommer inom konsollväg de senaste 400 åren. (Precis som alla andra Zelda spelen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan007 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det lär vara bra :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 det blir det vackraste och bästa gc spel som har skapats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg