SuS1321 Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ja men hur roligt är det att köra open kör closed och försök att få bättre saker än mig min kompis har item find 500 går inte att få mkt mer han hittar bara antique rare saker inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 fuskare tiggare skryttsamma lamers. jag menar man kör diablo för att det är kul inget annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag kör också för att ha kul men det är inte kul på open roligare på closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 kan nån svara på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag har legat under en sten i två år så kan någon säga vad Diablo är för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag har lvl 64 sorc 49 assasin 42 druid 39 necro 37 barb :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 samus aran vilken fråga vad berserk gör??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 men vad är det som är så specielt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min man kan visst ha mer än 20 på skills.. det är därför man har + skill grejer,. visst man kan inte lägga mer än 20 poäng på nåt men man kan lätt ha över 40 skill points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja men hur roligt är det att köra open kör closed och försök att få bättre saker än mig min kompis har item find 500 går inte att få mkt mer han hittar bara antique rare saker inget annat har 530 på min mf char, o då har jag ändå inte skaffat en 4X ist sköld, samt har bara en mf ring. funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 diablo e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 samus aran den ökar skadan men sänker din defens till 0 så använd den inte ta frenzy istället wirlwind när det är många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.