HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 <---- vad tycker ni om den? Mr Snow@Det tog ganska lång tid å göra den.. Jag testade med soft light men då blev rendern helt vit, jag är inte så puckad som du tror <_< Och för det andra så ser du väll på hans bilder att texterna inte funkar in. Å för det 3:e, istället för att kommentera allas bilder, så kan du väll för en gångs skull visa en av din bilder, få se om du är en lika stor skrytmåns då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 <---- vad tycker ni om den? om han blev helt vit så vet jag inte hur du lyckades med det :lol: testa att byta till överlagring eller nått dyl, testa också att dra ner opaciteten. du kna ju också köra med olja så blir den mörkare (eller så är det olja som gör att den blir ljusare :unsure: du kan ju testa iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 ehhh... va? Jag ser inte bilden.. ääh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 <---- vad tycker ni om den? jag använde photoshop :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Du får ju trycka på pilen så du ser hans inlägg -.- Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Inte så snygg yoadee. Huvudet liksom kapades av. också var det ingen ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 1-10??? http://img400.imageshack.us/img400/5661/gradientmapskillswithatle7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Bra, men sätt Gradient Map lagret på Soft Light eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Shit vad alla här är duktiga. Hur länge har ni hållt på? Off Topic: Kan man söka på vilka ställen man lagt in bilder på forumet. Så man kan ta bort för att få mer plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Shit vad alla här är duktiga. Hur länge har ni hållt på? Off Topic: Kan man söka på vilka ställen man lagt in bilder på forumet. Så man kan ta bort för att få mer plats? 2 3/4 år ungefärOm jag var en av de "duktiga" förstås... Redigerat 21 Mars 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Det här har jag hållt på med lite mer än en vecka nu. http://i173.photobucket.com/albums/w80/Sebbe_01/AbstractSigcopy.png Kommentera gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Jag gillar när rendern kliver ut ur siggen. :D Det ger en cool dimension. Men du borde ta bort det där "glittret" om är utanför siggen. Det ser bara konstigt ut. Mkt snyggt nico jag ska föröka göra något likande i gimp någon gång. Du använde "mappa till objekt" va? Hmm, är inte så inne på svenskt gfxsnack och jag har än mindre använt GIMP tillräckligt mycket för att veta vad dess funktioner heter men nej jag tror inte det hursomhelst... :PBlending layers i Photoshop möjligtvis om det kan vara det du menar... Redigerat 21 Mars 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.