ChipZ Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Bryan Adams, nöjd Redigerat 20 Mars 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Jag är n00b på PS. Denna gjorde jag idag. Tyckte det blev ganska fränt. Skulle man bara göra hela bilden nogrannare skulle det vara perfekt. [EDIT : var tvungen ta bort, måste ladda upp andra bilder] Redigerat 20 Mars 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Snyggt Avregistrerad! Och väldigt unik och orginell, om man jämför med alla som bara gör massa sigs hela tiden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag skaffade Photoshop idag. Aldrig testat förut. Roligt att höra bra kommentarer iallafall :) Vad sigs är har jag iofs ingen aning om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 1 - 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;) hahahahahhahaha, illustrator är f*n dt bökigaste programmet NÅGONSIN! föfan köp inte det. ifall du ska hålla på med vector grafik så får du f*n ta och skaffa macromedia freehand, det ända användbaRA vectorprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Photoshop duger bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Photoshop duger bra :) i photoshop är det pixelgrafik inte vectorgrafik, i vector grafik så är SÅ mycket lättare och rita i och liknande. :) en ny: http://img337.imageshack.us/img337/859/zixxsmudgeav5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;) Illustrator är till för att rita/teckna/skissa. Typ. Ofta man köper så dyra program. F.Ö får du gärna skriva som man fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) Jag är n00b på PS. Denna gjorde jag idag. Tyckte det blev ganska fränt. Skulle man bara göra hela bilden nogrannare skulle det vara perfekt. -o-ocoolt.. Jaulle inte komma på tanken att skapa en. Men om du använde en soft brush till skuggan skulle den blli bättre. Redigerat 19 Mars 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;) Det märks att du inte kan Illustrator bra.Visserligen så använder jag inte FreeHand. Men jag vet att Illustrator är riktigt bra, om du säger att Freehands är så bra så kan du väl slänga in något du gjort där (eller kanske vet är gjort där). Illustrator är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.