Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) I skolan: 2 Fast 2 Furiors Hemma: Bad Boys II Redigerat 13 Februari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 I skolan: INGEN!!!! Hemma: Oj måste jag räkna upp alla..Resident Evil Apocalypse, Alien VS Predator, The Grudge, The Village, Dawn Of The Dead, The Hot Chick och den sista kommer jag inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 På klasses timme så är det nog Pearl Harbor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Asså vår skola är snål att vi inte får göra det bara ibland om vi har en speciel tema t.ex nu har vi om sagor så går dem och hämtar fakta om sago författare och så hämtar dem julkalendern från 1989 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 När vi såg "Ace Ventora" (Eller nåt sånt stavas det), dock hatar jag filmer i skolan, eftersom alla skriker.... Vi ska åka till Romme (Borlänge, Dalarna) på Torsdag, men vi får bara ha med filmer till 12 år, inte 15 eller 18-års-filmer! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Det jag hatar sånt med skolan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) (ändrat) Redigerat 17 Februari 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Hip Hip Hora, den var bra. 12 snarkande elever :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Den bästa, och enda, måste nog vara Jesus Christ Superstar. Låtarna är bra, men jag gillar inte riktigt idén med att göra en rockmusikal av Jesus liv.....Det känns liksom fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Det e vell signs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 bästa i skoaln vi har settt är nog Mission Imposible (1:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 nån hade med sig not another teen age movie i femman.vi fick inte se kklart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.