Hoppa till innehåll

Farliga Saker/smärtor


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min pappa är från iran han äger ett företag och vi bor i djursholm det finns faktist invandrare som kan vara snälla :angry: alla här klagar hela tiden på invandrare.Många här snackar om att rassister är dåliga och sånt men ni själva snackar jätte mycket och då menar jag jätte mycket om att invandrare är dumma och våldsamma. jag kan väll hålla med om att invandrare kanske kan vara lite våldsammare och så.Men jag är stålt över att vara halv iranier

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tråkigt att det är så mycket rasism ... Det är ju löjligt att det ska spela någon roll vilken plats man kom ut från sin mammas mage och vilken hudfärg man har!

 

Och det finns faktiskt många svenskar som också bär sig dumt åt. Jag känner iranier de är helt normala och snälla. Min mamma och halva min släkt är utlänningar och de är inte kriminella på något vis!

 

 

ord..

edit : redfox sa:

"Han som hotade mig hade j*vla tur att en lärare stoppade det,för om inte läraren gjort det så hade han blivit ner slagen & sedan misshandlad"

 

Om han hade blivit nerslagen så hade han blivit misshandlad..

OM du bara slår nån så är det misshandel.. så han skulle alltså blivit misshandlad 2 gånger? :kung:

Redigerat av bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hoppat i ett hopp (med cykel) som är att man hoppar över en 1meters väg. Jag hoppade och flög 2meter högt upp och 2meter framåt. sen landade jag på axel.

Jag kunde DÖ! Tänk om jag hade landat på nacken?!

Men jag klarade mig bra :D Jag tapade bara andan och fick lite ont i revbenen och ont i magen och ryggen. Cykel klarade sig hyffsat bra. Den flög bara iväg. Det var typ 10 med mig Dom ba: Du är Vildast. Du är ju galen. :P Hahahhahah King_of_Cheats The Wildest

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla säger: Invandrare mordhotar... bla bla

Ni menar asså att hela världen mordhotar förutom Svenskar. För det är det ni säger.

Slither: De som kommer från Irak (osv.) mordhotar inte alls mycket mer än svenskar, det är bara så alla tror bara för att det har varit mycket krig där.

Redigerat av Mario Bros.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att det heter Sverige får inte bara dem som födds i sverige leva här alla ska få leva alla som födds i jorden ska få leva vart dem vill !

 

joo du har rätt med igentligen så om man kommer från ett annat land behöver man inte gå runt och tro att man e bättre om man e starkare eller vågar mer.(det e många utlänningar som gör/trör det) inte för att vara elak det finns svenskar som tror det också men det kanske skulle vara lite bättre/säkrare om alla skulle ta och vara lite lugnare.

 

konstigt förklarat. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för mig har de hänt kanske mycket :gitarr: år 1999 ramla jag med cyckeln och fik styret i magen så de for in i magen så jag var tvungen att operera(kunde dött då :( )3 år sen körde post bilen på mig :P och 2 år sen skada jag knät när jag cycklade så då var jag nästan tvungen att operera i knät :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Alla anklagar utlännignarna att dom är så dumma och mordhottas och allt.Det beror på vars dom kommer ifrån om dom kommer från ett land där det har varit krig så är dom inte så snälla precis inte alla men vissa ;) iaf en i vår klass lärsej många dumma ord från 1 halv arab som är född i sverige .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...