Slasktratt Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Pimpmellanmjölk g0es hypercassanova BLING BLING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Antaglingen var det där spamm eller så var det nog det konstigaste jag hört i hela min medlemskap på Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 De där va inte särskilt kul.. Tror fortfarande på 10..Kanske 11.. Jag tror på 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Nja..Men iaf, back to topiC? ;D Nu har man gått o kärat ner sig igen..Baah :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 orkar inte citera... men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!! det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!! hon går runt och frågar: -HEJ!!! VAD SKA DU GÖRA IDAG?? O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så... sedan när man pratar om kärlek med henne... tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!! hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!! sanning o konka!?!?! i vilket århundrade lever du i ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chuppa Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag har världens snyggaste tjej som jag är ihop med. Alla killar ville ha henne men jag fick henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 tur för dej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Disco imorrn ska spana lite då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ha så kul.... o lycka till............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Disco imorrn ska spana lite då. Konsert den 30 april..ska ragga upp nån då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Inte kär i nån just nu, är kompis me de flesta tjejerna i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.