Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 vad snackar du om, jag tror på Gud även om jag inte kan bevisa att han finns, något ni inte vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Vad då da jag har inte sackt att jag tror på gud. Du får väll trå på gud om du vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 vad bra, då tror du alltså på gud... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 vad bra, då tror du alltså på gud... :P Ja lite kannse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 :bah: :bah: Jag tror på Big Bang.. Det fins ingen j*vla gud som har skapat värden..... fins det något bevis på att gu existerar??????? säj ett plz............. :visslar: :rolleyes: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Det beror vad man tror på så att seja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Intressanta frågor du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Zdravo: Varför ska det som står i bibeln vara sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 0013: Universum bildades genom att Gud skapade det. Japp, det låter troligt(ej ironi). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag tror nog Gud finns och jesus vandrade på jorden osv. men big bang har nog ändå inträffat, när två galaxer möts blir det en jätte smäll (big bang) det kommer snart en till big bang (om ca.några miljoner år), för vintergatan (vår galax) rör sig mot en annan som också rör sig mot vintergatan. så om några miljoner år börjar allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Undrar om denna forum kommer skapas om några miljoner år ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Big Bang...hmmm...dom har sagt i Illustrerad vetenskap om att ca 35 miljarder år kommer universum explodera,s.k Big Rip.Men dom säger att det blir ett nytt universum sen.Så om typ 956 gogloplex år så kommer vi vara kanske likadana Aliens som i Alien vs Predeator 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.