Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Men snälla nån !! EN HEL VÄRLD KAN JU INTE BARA BLI TILL AV INGENTING , gUD HADE REDSKAPEN OCH VERKTYGEN FÖR ATT KUNNA SKAPA EN HEL VÄRLD. DET MÅSTE JU FINNAS NÅGON SOM HAR SKAPAT ALLT ALLTSÅ GUD!"!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 outside enemy: du har visst glömt caps på...... det enda jag är säker på är att det inte var gud som skapade världen utan "the big bang"..... fråga inte vem som skapade big bang, för det vet ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) outside enemy: du har visst glömt caps på...... det enda jag är säker på är att det inte var gud som skapade världen utan "the big bang"..... fråga inte vem som skapade big bang, för det vet ingen outside enemy du har förmodligen fel.som jag tidigare sagt fanns det parallella universum som for omkring. två av dessa krockade och big bang uppstod. Redigerat 5 Maj 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Eftersom ämnet verkar vara av intresse gör jag en tråd om det. Vad tror du? Har det hänt? Är det bluff? Själv tror jag att det är stor chans att det kan ha inträffat. Har nämligen hört talas om att det finns parallella universum eller något sådant. någon gång krockade två av dessa och skapade Big bang. Jag vet inte om det någonsin existerat en big bang som gjordes så att universum skapades och tiden började ticka. Och även om den existerades, vad fanns då innan bigbang. Det kan ju inte finnas tomrum...Jag blir bara snurrig när jag tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Outside enemy: Men om jorden inte kunde uppstå ur ingeting, hur kan gud bara ha uppstått med alla sina verktyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tror Big Bang fanns. men inte Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Så om big bang alltså fanns så: ..... ..... ..... . . ......... ..... . . . . ......... !!!!!!!! BAAAAANG!!!!!!!!! och så skapades massa liv och fatta ingenting.... Hum näe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Lyssnar ingen på mig?? det fanns något innan BIG BANG! Och det var parallella universum! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 nee såklart jodå, ooie, precis så gick det till, med några fler detaljer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 nee såklart jodå, ooie, precis så gick det till, med några fler detaljer :) Men han menade ju att han inte trodde påp BIG BANG eller är det jag som har missuppfattat tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) snarare du som skulle skriva läsligt x_X ooie menade att nån allsmäktig gudjörgen skapade jordaskiten, eller? Redigerat 12 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 exakt! big bang tror jag inte hänt, hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.