Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 exakt! big bang tror jag inte hänt, hihi det var det jag trodde <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 hmm, om adam o eva var de första människorna, så härstammar alla från dem, det skulle betyda att alla är släkt med alla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 ja ngn eller ngt måste var först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 hmm, om adam o eva var de första människorna, så härstammar alla från dem, det skulle betyda att alla är släkt med alla..... Bibeln säger också att Adam & Eva fick två sönder. Mystiskt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 men bilbeln säger oxå en massa skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 det gör du med... MeM incest? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zamzon Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Eftersom ämnet verkar vara av intresse gör jag en tråd om det. Vad tror du? Har det hänt? Är det bluff? Själv tror jag att det är stor chans att det kan ha inträffat. Har nämligen hört talas om att det finns parallella universum eller något sådant. någon gång krockade två av dessa och skapade Big bang. jag tror att det har hänt iallafall och det låter ganska spännande att det har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 snarare idiotisk.... tro alrig på vetenskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 så m.a.o är jag släkt med Admin, kungen, göran persson, 0013 mfl...... tror inte det. men dets skulle vara lite komiskt att Xade o Jelly är släkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 klart alla är släkt LÅNGT tillbaka. åtminståne vita är släkt med vita och svarta med svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 m.a.o= med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det har kommit fram igenom forskningen att t.ex en man i Sverige kan vara närmare besläktad med en från afrika än sin egen granne. Att få in något vettigt i troendes skallar är omöjligt, men man kan ju alltid försöka om och om igen. Det största beviset till att gud finns/finns inte är döden. För det är ju när man dör som man kommer till himmelen. Men man kan ju fråga sig hur alla som dör får plats där uppe borde det inte bli jävligt trångt!? Och när vi snackar om människor så är det nog h*lvetet som är fyllt till bristningsgränsen för en människa kan alldrig göra allt enligt "Guds lagar" Även de mest troende gör skit saker! Så alla kommer att hamna i h*lvetet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.