Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Fasen också, det var därför jag inte kom in. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 ja, det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tycker lagen är fel! Världen går väll inte under om man laddar ner en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Anti Piratbyråns website var nere inatt. Svenska kriminalnämden hade spärrat den, Arga Unga Hackers hade fyllt den med barnporr. rätta takter - hörde senast på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tycker lagen är fel! Världen går väll inte under om man laddar ner en låt? Jo, skivbolagen tycker det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 På piratbyråns hemsida står det att det var ett skämt. Om ett tag kommer thepiratbays servrar vara uppe igen. Puh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Sa dem att det var ett skämt... eh... jättekul... <_< hoppas verkligen det är ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det är den mest CP lagen som finns. Det är klasr att skivbolagen inte förlorar pengar på att folk tankar. Om man tankar musik som man gillar så är det klart att man köper det sen. Om man inte hade laddar der det så skulle man aldrig upptäcka musiken och då skulle man inte köpa det. Med lagen så ska oxå priset höjas på alla skivor och t.o.m. bränn skivor. Det är klart att man fortfarande köper det man vill ha före eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nej om man laddar ner musiken, varför då köpa? de får inte lika många kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Den lagen kommer bli en flopp likadant som det där med cykelhjälms grajen och att man måste stanna vid ett övergångs ställe om det kommer någon fotgängare dom tänker inte med hjärnan när dom fixar lagar dom tänker bara på pengar :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 men det skulle faktiskt inte förvåna mig om antipiratbyrån går runt och jagar en massa folk som tankar 10mb i veckan istället för de som tankar 10gb i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Den lagen kommer bli en flopp likadant som det där med cykelhjälms grajen och att man måste stanna vid ett övergångs ställe om det kommer någon fotgängare dom tänker inte med hjärnan när dom fixar lagar dom tänker bara på pengar :gitarr: Men zebralagen funkar.det testades av mig 1/6 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.