Filiandor Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 hehe det skulle inte att hända tror jag. Vill inte ha euro. fast skulle det ändå det inte vara lättare att alla länder hade en gemensam valuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vi kommer inte att gå över till euro på ett bra tag. Har inget mer att säga om den hela diskutionen. Själv vill jag behålla Kronan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Om priset blir detsamma så visst, HEJA EURO! men om det blir dyrare så behåller jag kronan,men helst en ny bild på någon person (på kronan asså) Typ mig själv B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om priset blir detsamma så visst, HEJA EURO! men om det blir dyrare så behåller jag kronan,men helst en ny bild på någon person (på kronan asså) Typ mig själv B) Citerar: "Om priset blir desamma så visst, HEJA EURO!" Enligt din mening så vill du byta bara för att byta valuta ? , du kommer ångra dig efter nåt år när vi haft euron . ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 1 euro är ungefär = 10 kr. vad gör du helst av med: 1 euro lr. 10 kr. 1 lr. 10 -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 1 euro är ungefär = 10 kr. vad gör du helst av med: 1 euro lr. 10 kr. 1 lr. 10 -_- priserna kommer också att sjunka så att vi kommer automatiskt göra av med en euro när vi ska köpa nåt som kostade 10kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 med euro tänker man så här: äh den kostar bara 10 euro. utan euro tänker man så här: 100 kr. är den värkligen inte värd. det är det stösta problemet med euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker att vi ska ha Euro i Sverige. Om alla andra länder (nästan) i EU har det varför ska då inte Sverige ha det? Det är bara löjligt att vi ska ha kronan. Iallafall om det är samma priser som euro. Redigerat 5 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 du har väl hört att det gick sämre för många länder som bytte till euro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det blir troligtvis dyrare om vi byter till euron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 med euro tänker man så här: äh den kostar bara 10 euro. utan euro tänker man så här: 100 kr. är den värkligen inte värd. det är det stösta problemet med euro. Frågan är om du tänker så. Du har nu 100kr i plånboken och sen kommer du att ha €10. Men visst skall euron införas, betydligt smidigare nu när rätt många länder börjar få euron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 med euro tänker man så här: äh den kostar bara 10 euro. utan euro tänker man så här: 100 kr. är den värkligen inte värd. det är det stösta problemet med euro. haha 100kr, småpengar. Skulle kunna köpa vad som helst för en hundring. Lägg på två nollor så kanske man tänker annorlunda. Eller typ inte, har själv bränt typ 58tusen på ungefär 4månader, men jag kan inte hitta nått som jag har köpt:O. Men nog om mig, klart vi ska behålla kronan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.