Hoppa till innehåll

Skriv Ditt Användarnamn Med Armbågen!


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 254
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Admin,jag vet,det är enkelt om man fegar och trycker sakta med rätt vinkel och använder knölen och sånt men då blir det ju inge action.

 

Jag kunde också göra rätt,men om jag gjorde lite slarvigare vart det orftsan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv det du kallar dig för här på Fuska.se med endast armbågen.

Du sa bara använd armbågen, du gav inga fler instruktioner. Så kom int med undanflykter! (;

 

Jag använde bara min armbåge. -.-

 

NesseN har en bra treori på hur jag klarade det, men jag tycker att det var ett något kränkande uttalande, så det tar vi inte här. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Wish Maker (hoppar över _) = wiashg maqkiere.......jekla reka

 

Froancise = freopancisw.......jekla reka

 

Wish Maker Andra försöket = wishg maqkiere.......jekla reka

 

haha nu när jag läste igen så blev maker likadant med båda.. och bara a:et försvann på andra försöket

 

haha ska testa mitt riktiga namn..

 

Tom = tom haha :)

 

Tom Boklöv Palovaraa = tom boklöv palo varAA ÄGDA.. caps lock :( men det var lätt + att jag gjorde det ganska snabbt + att när jag skrev l så blev det ett o efter = lo = palovaraa

 

Som Admin sa så var det lätt när man skrev med armbågen på ett snett sätt typ :) jag skrev med den lutande mot vänster så typ knölen tog och skrev..

 

på ett Tibia forum så har dom gjort massor av sånna här, så var det typ skriv med hälen eller nått så var jag hos min polare när han läste hur alla skrev.. så sa jag att snart gör dom var man ska skriva med snoppen.. några minuter senare så kollade han om nån svarat på nått av hans inlägg så stod det: Skriv ditt namn med snoppen eller nått annat typ kuken eller könsorganet.. kommer inte ihåg.. svårt för flickor :P men jag hade rätt att dom gjorde det :)

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...