Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag tror det var svartalvernas bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag vill mer spela Alver & Dvärgar. Även de Svarta Riddarna kommer bli assköna att kunna ta anvädning för nu när man kan ha dem på hästar också. Jag har också bokat det då. Får det kanske imorgon. Har väl kontakter sörru. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ja fast ja tycker det ska bli askul med svartalver också. riktigt häftigt är att dom har spindlar, sen kan man sätta upp svartalver på spindlarna så att det blir ungefär som vargryttare elr rohirrimryttare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Kan inte någon lägga in lite fakta om de olika "delarna" man kan köpa? Tex: Collectors Edition (Med beta kod) : Engelska, 2 extra-banor, en extra ras Collector Edition (utan beta kod) : Svenska , *bla bla bla* PS ! JAG BARA HITTADE PÅ NÅGOT I EXEMPLET! ALLTSÅ INGENTING SOM ÄR SÄKERT! DS Det skulle vara bra om någon som kunde sånt skulle göra det. Har även en fråga : Om man köper med BETA koden. Kommer man ändå kunna köra på nätet när alla andra kan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 när släpps det???? SNÄLLA säg när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Du kan läsa om det här: Cellectors Edition: http://www.eagames.se/products.view.asp?id=8158 Vanlig: http://www.eagames.se/products.view.asp?id=7161 Redigerat 26 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 det släpps den 1mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det vet redan de flesta av oss, Tyranitar_Pupitar. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) jaja ska alla fall köpa det :P Redigerat 26 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Andra mars är det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har spelat det nu i ungefär en timme och jag är imponerad specielt av menyn som jag tycket i 1an var snygg men nu är den fantastisk. Jag har bara varit dvärgar och dom var bra iaf ska pröva dom andra raserna imorrn. Jag har också gjort en egen hjälte men själva den grejen var lite halv töntig du hade inte så fria händer där som jag hoppades på. Men det ser bra ut återkommer imorrn med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Men Rowyn, Finns det "vanliga" (det på svenska) med BETA-koden? Och betyder BETA-koden att man kan spela på nätet lite för andra? Kan man spela på nätet senare när alla andra kan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.