Eric_H Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jag är inte populär direkt. Jag är inte gammal heller, så jag bryr mej inte. Dock känner alla i 4an igen mej (även vår parallel), så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Skolans kung. Ne men har massa kompisar, ingen e dum för ja har många kompisar i 9:an. Hatad av alla efterblivna töntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Jag är KUNG av skolan... Överdrift! Nej men jag är inte alls poppis i skolan, kanska lite... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 inte den mest populära kanske, men inte direkt hatad heller :) samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krillan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag är typ skolans blyga tjej som är en liten "ängel" <_< Men poppis det är jag inte,och jag vill inte vara poppis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 I min klass är det inte direkt nån som är poppis utan alla är med alla (nästan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 ja har många kompisar men tror inte att ja är poppis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Poppis? Typ känd bland 9:orna (eller gymnasium elever)? Jag är inte känd i 7:an. Men 8:orna och 9:orna har respekt för mig. :) typ:"Han som dizzade Järry" Men poppis vill man ju inte va.. Jag är typ underground typen.. Jag tror grunden va att jag sprang helvarv i 3:an när 6 orna hade avslutning. Jag var ända 3:an som fick va med efter som min brossa gick i 6:an. "good times.. good times." Redigerat 3 Juni 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 jag är mer neutral en poppis..men alla vet vem jag är..eftersom jag är skolans "lustigkurre" typ.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Populär å populär, finns nog egentligen ingen på skolan som e populär sådär.. Dock så vet varenda jeffel på skolan vem ja e xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nja,man är ju klassens komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 hmm vet inte men tror de efter som jag springer runt och dampar hela tiden ^^ Samma här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.