nico Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Här är jag, en gammal sliten numera okänd fuska.se-veteran. Jag nostalgiläser gamla trådar för att försöka få tillbaka känslan. Den underbara känslan av ett perfekt community. Den finns inte där. Döden har ödelagt detta forum och slutet är nära. Det sorgligaste är att man förlorat såna stora kämpar för ett perfekt forum. Scraw.. Den första vän jag hittade på detta forum, är numera borta som inget annat. Jag känner att detta är slutet på mitt långlivade medlemskap här. Tack för allt. /MVH Kenga/K3nG4/Raistlin/Raest aha, du är Kenga, dig kommer jag ihåg från fuskarna.nu's tid. ha ett fortsatt bra liv utan detta forum! hälsa på nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 hej då jag har hängt mkt med min kompis sen fuskarna.nu de va helt annan stämmning då än det är nu jag saknar "den gamla goa tiden" det är stor skillnad på forumet nu och då då var det inte många som var medlemmar vilket gjorde att man fick en mer personlig stämmning då men det är det inte nu.. men om man är en av dem "gamla medlemmarna" som han som nu heter Mighty Me som har medlemmsnummer 115 och det kan han vara lite stolt över att han har medlemmsnummer under 1000,under 500 och under 200... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 herrå ... jag lämnade också detta forum typ 1 år. men nu är jag tillbaka lite smått :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 herrå ... jag lämnade också detta forum typ 1 år. men nu är jag tillbaka lite smått :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Hail Raest _/ Horulfs toffelfabrik (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 det är f*n synd att alla glada o goa veteraner slutar. jag kommer själv ihåg den gammla o goa tiden när det knappt var någe spamming och skit inlägg.. men nu har ju fuska blivit invarderar av små skit ungar. jag har aldrig sett en sida med så mycket spammning.så jag funderar själv på att sluta. har blivit trött på alla småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Uppmuntra och få tillbaks sidan till 'gamla goda tiden' istället för att klaga ner den till den sämre. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 hur f*n ska man uppmuntra den då..om du kan få bort alla småbarn så är den tillbaka som den var förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 hur gamal är småbarnen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 hur gamal är småbarnen då? 0-11 år, men det kan också bero på deras intelligens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Ni vet väl inte hur gammal man kan bli i framtiden! Annars så kan jag skriva om jag blir spöke, eller så går Fusk Katten i arv till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag (mighty Me) som har varit med länge vill också ha tillbaka den gamla goda tiden men vet inte hur man ska göra ja saknar den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.