Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag gillar inte vår träslöjdslärare. Han hjälper nästan aldrig. Visserligen ogillar jag ämnet också. Vår engelskalärarinna är kompetent och hon kan mycket, men hon är jättebra på att glömma saker. Resten av lärarna är trevliga. Bäst är våra lärarinnor i svenska, SO och tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Gillar allihop utom en :( Hon har stor dubbelhaka och är jätterödblommig i ansiktet, svär och svär att det osar, mordhotar oss (det är faktiskt sant) och vägrar erkänna när hon har fel. Annars är det hel ok med lärare i min skola. Vilken jävligt korkat och knäpp lärare som du måste ha. Själv är jag rätt nöjd med lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Gillar Gympamajjen och matte fröken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jag gillar min So lärare skitschyst! men gillar inte min kemilärare inte för att han är taskig men han är liksom strikt o bestämmd o så ganska tråkig av sig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Gillar idrott- och SOläraren. En av media och designlärarna är skön också ^_^ Sen finns det ju lärare som man tror är ute efter att förstöra för en. Gillar inte våran klassföreståndare >_> Han är hemsk. Vägrar erkänna att han har fel, alldeles för mycket oförtjänad respekt, stör mig hela tiden eftersom att jag är en av de få som vågar säga emot, ger för mycket läxor och har ett hemskt humör. Råkar vara så att jag har honom i fyra ämnen också.. Matte, teknik, dator och svenska. :P Måste alltså stå ut med honom 7 gånger på 4 dagar >_< Dessutom kommer jag antagligen att ha honom i media och design nästa år också. Att han har hållit fast mig i klassrummet gör honom knappast trevligare.. Sen engelskaläraren. Ska alltid upprepa allting, är alltid förkyld och pratar OTROLIGT långsamt. >_< Biologilären gör lektionerna grymt tråkiga. Sen pratar hon i samma ton hela tiden. Isch. Redigerat 24 Januari 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 gillar all utomen en jag hatar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Gillar ni era lärare? Jag gillar vissa av dom, men int alla... Specielt inte Geografi/Historia läraren... <_< Men ekonomi läraren är bra :D Min engelska lärare är sämst min andra var bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) jag gillar nästan alla lärare men nu ska dom flesta bra sluta så det blir inge kul för dom nya är ganska puckade :( Redigerat 26 Januari 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det finns tre lärare som jag inte gillar, vår OÄ lärare, SV lärare och vår MU lärare. Vår MU lärare är också vår klassföreståndare och hon är helt cp. Hon skrek till min kompis att han var trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 De flesta, fasst vissa är tröga på att ge instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 jag gillar alla för utom gympa läraren han typ bara bryr sig om jobbet!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
natte_bäst Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jag gillar alla för utom gympa läraren han typ bara bryr sig om jobbet!!!!!!!!!!!! samma här!!!!!!!!! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.