TheUnnamed Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Ja och där man väljer forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) http://forum.fuska.se/style_images/1/tile_cat.gif http://hem.bredband.net/cr0wn/forumtop.gif http://www.fuska.se/gfx/logo.jpg De bilderna är det som har fått snö, vad jag vet... Den sista fungerar dock inte i FireFox! Edit: Hittade ett sätt att få loggan att synas i Firefox. Högerklicka och välj Visa Bild, sen F5 för att uppdatera sidan. Efter det funkar det också på förstasidan (Kan bli att man får göa om det när jultemat försvinner för att få tillbaka den gamla [om man vill det]) EDIT: Stora bilder länkas ;) Redigerat 3 December 2005 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Tackar Nico! Nu är det jul, här i vårt forum (hus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 nico: grymt bra gjort!! Det här jultemat e jättegrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Tänk att du orkar att ändra på alla bilder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Tänk att du orkar att ändra på alla bilder :D Det var väl inte jätte många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag håller med. Det är väldigt snyggt. När försvinner det? Juldagen? Nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Tänk att du orkar att ändra på alla bilder :D nejdå, bara 11 st totalt. 2 per skin och så fuska.se bannern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Så det är juldesign till alla skin? Även ljusblått? I alla fall bra jobbat! Får hoppas på mer teman, kanske påsk eller halloween i framtiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Jag som trodde att bara admin kunde fixa sådant. För det är väl bara han som har tillgång till Adminkontrollpanelen? Och det är väl bara där man kan ändra tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jodå men jag gjorde bilderna och skickade över dem till admin som i sin tur la in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Då fattar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.