Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer.... vikket program använder ni för att skapa dom ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer.... vikket program använder ni för att skapa dom ?? Jag skulle gissa på att ca 95% använder Photoshop, förrutom amatörerna som använder paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag använder PS men Zero det finns andra program än PS och paint som en del nog använder:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag använder PS men Zero det finns andra program än PS och paint som en del nog använder:P Jo men de är vanligast :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 mm... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Jag använder Jasc Painting Shop 5 Professional Redigerat 7 Januari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Phoootoooshooop! ;] De flesta använder nog photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Photoshop 7.0. Om du vill ha det så kan du skaffa en trial på 30 dagar på www.photoshop.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Jag använder Photoshop CS Redigerat 8 Januari 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vi har inget sånt program på vår dator ,kan man få det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vi har inget sånt program på vår dator ,kan man få det gratis? Nej, men du kan ladda ner en 30-dagars trial på www.download.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.