Hoppa till innehåll

Intresse Just Nu?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Doh! Har bara suttit vid datorn nyligen. Laddat ner ett par filmer och spel. Klarat ut Matrix; Path Of Neo på två dagar. Inte särskilt roligt.

Men jag har faktiskt tagit mig och börjat gymma en hel del. Kommer dit imorgon för att träna lite mer också. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu har jag ett projekt att titta igenom alla mina gamla inspelade avsnitt utav Pokémon, de allra första. Har varje avsnitt inspelat på ett par år.

Annars chattar jag mkt, som vanligt, lyssnar på musik alltid och tar en runda CS då och då. Spelar Quake 4 (PC) och Toy Story 2 (Playstation 1) seriöst, och utmanar min bror på Perfect Dark till Nintendo 64 när han har lust.

Skolan får gå som den vill nu ett tag :).

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det mesta chattar jag, samtidigt som jag klagar på morsan för att jag har för lite pengar.

Blir inte så mycket CS för att min bredband är CP. (Pingar sönder varenda server!)

Om det blir nåt så tar jag ett parti med Boffaroffe, och han säger hur dålig jag är i chatten när vi spelat kvar.

Även om han har sämst stats så säger han det... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det som du tillbringar åtskilliga timmar åt?

 

Spelar du spel?, vilket då?

 

Just nu så läser jag Harry Potter Och spelar "Star Wars (Battlefront II)".

 

Hehe jag har läst ut alla Harry Potter böcker 7ggr (förutom femman som jag har läst 3ggr och sexan som jag bara har läst en gång :visslar: ) Jag sitter nästan bara framför datan nuförtiden :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...