Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Hmm, skolan tar ganska mycket tid, men annars är det som vanligt, datan och Ps2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jodu... Just nu har jag intresset att vänta på att nerladdning utav Ragnarok ska bli klar. Tar sådan förbaskad lång tid >.<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 läser inte harry potter för jag har läst alla 6ggr (inklusive sexan) Nu hänger jag på datan och spelar bf2 på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 tog nyss ner mitt gamla nes från vinden och börjat köra igenom alla megaman spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag spelar Tennis utomhus , Sitter Vid Datorn, Spelar City Of Villains (Lvl 48) , eller Skatear och flippar lite. läser inte harry potter för jag har läst alla 6ggr (inklusive sexan) Nu hänger jag på datan och spelar bf2 på ps2 Finns det inte 7 Harry Potter b@cker?PS ,Jag vet inte mycket om Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Intresse just nu är, datorn. Och att läsa PcGamer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Mitt intresse just nu är att surfa här på Fuska.se och att kolla lite på OS på Eurosport. Lär antagligen spela lite sen i eftermiddag. Har gott om tid över nu på sportlovet till att surfa, spela och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tittar på en hel del film som jag inte hinner på de vanliga skoldagarna (Jag har ju lov). Sen spelar jag ganska mkt, främst Counter-Strike, men oxå en del Warhammer 40 000: Dawn of War. DoW mest bara för att få in strategitänkandet, 2 Mars smäller det ju! :D Lord of the Rings: Battle for Middle Earth Två. Sen håller jag på med ännu en amatörrulle med mina kompisar, och det är dax för inspelning imorgon igen. OS i Turin oxå, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Nu spelar jag ganska mycket Mafia på datorn och mycket NHL 06 på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Glömde att jag ska kolla pâ Transporter 1&2 , Fantastic Four, Spygame, South Park season 5, Hitch, White Chicks och kanske American Dad season 3. OS-Turin kollar jag inte ofta pâ. Men har ni Sportlov nu? Jag har nästa vecka. (Svensk Skola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Just nu tillbringar jag mesta tiden framför Photoshop och så läser jag en hel del serier på quizilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Hänger på <Forumet här på Fuska> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.