Sherikan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vad tror ni jag gör hela dagarna? ruttnar framför datorn och spelar WoW 9 timmar om dygnet (skämtar inte).. de är mitt liv de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Datorn :D ^ Mitt liv är med familjen. Livet går före tänk på det alla . ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Nu förtiden spelar jag väl mest CS, dricker coca cola , softar , lyssnar på Amon Amarth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Filmar, redigerar och håller på med diverse fritidsfilmprojekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Spelar Woff(WoW)hos Mellan_mjölken ibland och musik såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Pokemonspelen och läser mycket om djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag är ute mest på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 De senaste dagarna har jag bara varit på forum, letat info om spel, laddat hem banor till UT2k4 och spelat UT2k4. Man blir ju helslö av skiten. Det ska bli gutt med sommar. Då kan man vara med kompisar. Skolan tröttar ut en så enormt så man orkar int gå till kompisar längre. Jag har kanske varit med någon 12 ggr sen jag började ettan på gymnasiet. SKA BLI GUTT MED SOMMAR.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Intresse just nu är väl Fuska.se & World of Warcraft :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 star wars och datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Elder Scrolls 4: Oblivion? ^^ 3 wks lov nu. Why not, lixom? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.