Hoppa till innehåll

Era Mest Smärtsammaste Minnen

Shaddy

Rekommendera inlägg

antingen när jag ramlade på hårdpackad snö och slog loss ett litet "lock" i benet (man kunde lyfta och kolla in på skelettet via hålet, eller när jag hjälpte min pappa mala köttfärs när jag var mindre och råkade ju kolla för när med fingret och ... Men jag har alla fingrar kvar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst PoisoN

När min kompis slängde en sten(av misstag) på mina fingrar(vi var båda sisådär 8 år då..)..

Redigerat av Kalle_anka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

Heh en sak som inte gjorde ont men dom jag var med blev skit rädda.. när jag gick i 6:an så skulle jag kolla om det gjorde ont att springa in i en vägg, tyvärr så råkade det sticka ut en skruv just där jag sprang in. jag började skratta och sen tog jag mig på pannan, när jag sen kollade på handen tänkte jag "va fasen?!? hur kunde jag börja blöda på handen" sen kände jag hur den rann blod från min panna ner till näsan och munnen, jag kände ju inget men en av mina kompisar höll på att svimma och alla lärare som var där fick panik. jag har fort fortfarande ett märke i pannan.

sen en annan grej var ju idag faktiskt när jag bad en kompis slå mig med en gitarr i huvudet och kolla om det gjorde ont. först slog han löst, då sa jag att han var en mes och att han skulle slå hårdare han slog till ganska hårt då, och det gorde ont + att en bit av gitarren sprack.

btw. på mitt "skruv-märke" i pannan ser man att det var en skruv. märket är format som en skruv.

Redigerat av monkey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En liten läskig sak som hände i dag när vi var på väg till gympan var att ett par invandrare i vår ålder började mucka med oss. Man muckade då såklart lite på skoj, och då hämtade dom sina två brorsor som är runt 16-17 bast. Dessa slog då ner en av min kompisar så det vart en polisanmälan där ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en massa olika minnen hmm.

När min farmor dog.

När jag cyklade nerför en backe och det var lite guppigt + att det var FREDAGEN DEN 13 omg oturs dagen. och backen var enkel. men jag ramlade och skrapade up händerna och armarna så skinnet hängde i slamsor. snacka om oturs dag.

När en kompis anklagade mig för att kastat en sten på honom och panga på mig med knytnäven så näsan nästan knäcktes.

När jag cyklade och det guppa til så jag flög in i cyckel styret med pungen. ja ni kan väl tänka er att slå pungen i styret <_<

Och när jag ramlade framlänges och slog skallen i ett element.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

När jag gick ungefär 6-9kilometer bort från mitt hus när jag var 6-7 år. Jag gick vilse då och hitta ej tillbaka.

Så gick jag in i en kiosk och bad jobbaren en telefon för att ringa mina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...