BlueUmbreon Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 blev skjuten me plastad innebandy boll (asså me en plastpåse i) i skallen för ett tag sen ont som satan gjorde det /_\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Blev arg och sparkade allt vad jag hade in i en betongvägg i onsdags (jag vet, det var dumt). Fick bara en spricka i mellersta tån och ett blåmärke på foten (och ett litet sår på mellersta tån). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 har inte slagit mig på länge, men det senaste var väll när jag trampade i en glas hög som var täckt av mosa och hela skinnet på foten åkte bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 har inte slagit mig på länge, men det senaste var väll när jag trampade i en glas hög som var täckt av mosa och hela skinnet på foten åkte bort...Jag äter för fan! Chilla med orden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mollen Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Fick en stor istapp rakt genom huvudet, låg på intensiven i ett par månader.. Efter det så kom Spindelmannen med glass, true story.Blää. D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 2008-10-10. Bröt benet. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Ca 7 år sen, asså jag var typ 5-6. Jag hade varit och cyklat. Sen när jag kom på infarten till vårt hus (Fullt med stenar stora som knytnävar och små grus) föll jag med huvudet före och skrapade bort allt skin i ansiktet. Jag ville inte visa mig ute på en månad :o Redigerat 7 April 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Nyss slog i skallen i bordet när jag skulle plocka upp min ipod. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Bilolycka, åkte till sjukhuset. Om det nu var svaret på frågan(orna)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Skar upp armen på gympan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Skulle ut och cykla ett par mil, typ första svängen så sladdar jag på grus och faller rakt ner i en jävla vattenpöl. Hah, precis till höger om mig (i "korsningen", så att säga) gick ett par kvinnor i 40-45 års åldern, kan tänka mig hur det måste ha sett ut. Så fort jag dyker upp i deras synfält flyger jag av cykeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Najs^^ Igår var jag och klättrade på en "klättergrej" i en lekpark som jag brukade leka i när jag var liten. En planka gick sönder så jag föll och skrapade knät lite, inte så farligt men det var senast jag gjorde illa mig.' Plankan var oviktig så jag har inte förstört ställningen eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.