ShitBreakSean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Cityakuten, Lost, Prison Break, Simpsons, Amercian Dad, Family Guy, Grey's Anatomy och mycket mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Prison Break, Simpsons, I Dare You, Family guy, American dad, Desperate housewives, Mythbusters, Brainiac, Viva La Bam, Jackass, Wildboyz, Dirty sanchez, Jay Leno, David letterman, CSI, Las vegas, Cops, Jamie Kennedy, Fear Factor USA, Stunt Junkies, South Park, Homewrecker, Headbangers ball...etc Orkar inte nämna mer ^^ men kolla in monthy pythons filmer. riktigt roliga :D det går en i kväll om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Simpson äger...fotbolls matcher e åxå bra..speciellt i La Liga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Det är många serier som jag gillar, bland annat Prison Break en bra fängelserie som jag avgudar. En bra serie med många begåvade skådespelare, jag gillar även serier som O.C, Simpsons med flera. Redigerat 1 Juli 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 The Simpsons, Family Guy, American Dad, Friends, Listen Up, Married With Children, Star Trek(lol), Cops, Prison Break, Viva la Bam, Jackass, Wildboys, Early Edition, Drawn Together. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 The Simpsons, Family Guy, Lost Film är nog Star Wars trilogin eller Den gröna milen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Klara Favoriter > The Simpsons, Vänner, The OC och Las Vegas. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Family guy och drawn together. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Min favorit film måste vara DragonHeart. HELT j*vla OTROLIG FILM :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Thats 70´s show, Simpsons, Malcolm ett geni i familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 the simpsons, lost och parlamentet. mer behöver man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ths Simpsons, Family Guy, Ett geni i familjen, Worlds most amazing videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.