Dream Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Det kanske stog i nån regel eller nån har redan frågat och kanske admin eller några moderatorer har sagt det men jag vet inte så jag måste fråga!!! Varför kan man inte har animerade avatar? Är det för det gör sidan trög ??? Jag är övertygad om att du menade moderatorer och att du skrev en vettig trådtitel =) //nico Redigerat 9 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Bl.a för att om alla skulle ladda upp animerade avatarer så skulle sidan ta längre tid att ladda, ja. Och så är det ytterst irreterande att ha en blinkande sak vid varje inlägg man ska läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag tycker det inte är irreterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 men snälla då det är så cool ! är det det ända andledningen??? men varför har andra forum det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vissa forum är ju mycket segare än det här ochså p.g.a. det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag tycker det inte är irreterande.. Jag med :) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Isåfall bort med animerade smileys också.. eller ta bort smileys överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag tycker det inte är irreterande.. Jo det är irriterande! Nu kanske ni fattar varför man inte får ha bilder i sin singnatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Så mycket kan det inte dra på att ha en animerad avatar, och irriterande är det heller inte. Varför det inte tillåts vet jag inte, själv tycker jag det skulle vara helt okej. Nåja, jag tror att det skulle fungera med animerad avatar, men admin kanske har en annan anledning till att det inte är tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Admin har nog svaret som du söker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Så mycket kan det inte dra på att ha en animerad avatar, och irriterande är det heller inte. Varför det inte tillåts vet jag inte, själv tycker jag det skulle vara helt okej. Nåja, jag tror att det skulle fungera med animerad avatar, men admin kanske har en annan anledning till att det inte är tillåtet. Skulle du vilja ha en blinkande julgran i ena ögonvrån medans du läser ett intressant inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 men de är så coola varför annars skulle japanerna uppfunnit de? admin har du nåt emot de ?? svara varför snälla! varför inga animerande bilder eller avatare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.