Hoppa till innehåll

Animerade Avatarer


Dream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Miglot af eraon

HUr funkar blokeringen av dem blokerar ni gif för det kan vara bra att ha ibland om man vill att bakgrundren bakom bilden ska synas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äligt talat vet jag inte om animerade bilder bli blockerade här.

Jag är så glad att det inte bara är jag som vill har animerade bilder!

Det drar inte alls ner på forumet måste jag säga.

Det är trevligt med lite rörelse,ska inte vara lite för stel här. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det är för att servern blir överbelastad vilket leder till att sidan blir mycket segare.

Jag hoppas att fuska.se är som den är från och med nu!

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jahadu... jag vet inte hur det är med dig och jag vet inte hur det är med folk som gillar att äta grus, men jag skulle inte stå ut om alla hade avatarer som denna:

 

 

Hahaha, har du heller inte varit i ett forum med animerade avatar?

Ingen överdriver så där mycket, det där var väldigt överdrivet. Så ser det inte ut, det är mindre animeringar och även för att göra avataren snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hah, visste att jag skulle få det argumentet så därför har jag funderat hela kvällen på ett bra motargument...

JAG kommer ha det iaf bara för att dryga ut alla som ville ha det från början, får försöka starta en protestgrupp också...

 

för övrigt så är jag visst medlem på en sissådär 3-4 forum som tillåter animerade avatarer. och mitt exempel var ju till för att överdriva, men har faktiskt sett en användare på invision free forum ha en, fast mindre blinkandes i tonvis med hemska färger. sedan vet jag vissa som har filmer på cirka 15 sekunder, tar alltid någon minut för mig att ladda den och jag har ändå smalband (0,5mbit)

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De andra forum jag är medlem på, där det oftast är accepterat med animerade avatars, brukar jag mest tycka det är störigt.

 

Visst vissa diskreta kan vara okej och riktiga trevliga, men när det är en påskkyckling som byter mellan 3-4 olika färger för att sedan explodera förstår jag inte riktigt. Om det kommer att tillåtas kommer jag att överdriva så vi får bort det. Igen. Bara så ni vet =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mhm tycker inte att animerade "avatarer" är jobbiga (inte ens nicos) :) kanske för att jag bara är på såna forum som tillåter detta. men de är ju för att dom tar tid att ladda ....... eller? ..... jaja får man inte så får man inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag är neutral som Sverige var i andra världskriget(ungefär i allafall).Visst vore det coolt med animerade avatarer,men en sån animation som Nico visade så kan det vara jäkligt irriterande,men det är ju också rätt störigt att det finns rörliga smileys.Detta är min åsikt,så tjata inte om att jag har fel.Eller jo,kanske,men det är min åsikt,så det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...