Hoppa till innehåll

Animerade Avatarer


Dream
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Great Gonzales

antagligen är han en j*vligt smart person som fattar att det är jobbigt med animerande avatarer och fuska.se inte behöver såna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det har du inte ,du sa ditt jag sa mitt så är livet.

inte ens moderaterena vet så detta måste vara något personligt för admin?

 

Du är verkligen dum i huvudet, det är väl ganska uppenbart att alla moderator tycker det är störigt med animerade avatar och admin likaså om jag inte missminner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: NEJ, det är inte uppenbart varför man inte får ha animerade avatars, vad spelar det för roll om moderatorerna tycker att det är "störigt" med animerade avatars, det är väl endå admin som har skrivit reglerna och inte moderatorerna. För i så fall om alla moderatorer hade velat haft animerade avatars hade det varit lagligt då? Jag vet inte varför du tror att du har rätt att kalla någon annan "dum i huvudet" Alla är inte lika moderator älskande icke kritiska typer som du verkar vara, utan vissa kanske undrar kanske över varför vissa regler finns. Du får ha din åsikt, men du ska inte hoppa på andra och kalla dem "dumma i huvudet" bara därför dom undrar över en av de alla underliga regler som det finns på den här sidan.

 

Jag vet att det här var lite off-topic, ge mig en varning om så är jag bryr mig ärligt talat inte alls för det är inget som står på spel. Men detta är ett forum och det är till för att disskutera och föra fram åsikter och det här var min.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN HALLÅ!!!!

NICO BRÖTT MOT EN REGEL!!!

HAN ÄR EN MODERATER SOM INTE FÖLJER REGLENA!!!

HAN BODDE OCKSÅ FÅ EN VARNING!!!

SÅ ORÄTTVIS NI ÄR!!!!

MAN FÅR INTE HAR ANIMERADE AVATAR NICO!!!!

 

omg, jag bifogade en animerad fil ffs! har för övrigt aldrig haft en animerad avatar på något forum! borde nästan ge dig en varning för §1.19 men jag har just lyckats installera MS BOB på windows xp och är glad så det får väl gå för denna gång då...

 

lugna ner er lite också btw...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: NEJ, det är inte uppenbart varför man inte får ha animerade avatars, vad spelar det för roll om moderatorerna tycker att det är "störigt" med animerade avatars, det är väl endå admin som har skrivit reglerna och inte moderatorerna. För i så fall om alla moderatorer hade velat haft animerade avatars hade det varit lagligt då? Jag vet inte varför du tror att du har rätt att kalla någon annan "dum i huvudet" Alla är inte lika moderator älskande icke kritiska typer som du verkar vara, utan vissa kanske undrar kanske över varför vissa regler finns. Du får ha din åsikt, men du ska inte hoppa på andra och kalla dem "dumma i huvudet" bara därför dom undrar över en av de alla underliga regler som det finns på den här sidan.

 

Jag vet att det här var lite off-topic, ge mig en varning om så är jag bryr mig ärligt talat inte alls för det är inget som står på spel. Men detta är ett forum och det är till för att disskutera och föra fram åsikter och det här var min.

 

Nu är det 3:e gången jag säger detta.

Även om folk inte tycker att det är störande så tar det endå massor plats på servern. Hur seg skulle inte sidan ladda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom många andra STORA forum klarar av animerade avatarer lär det här också göra det.

Men som sagt, det lär nog inte inträffa att det blir tillåtet.

 

Eftersom många "STORA" forum har så de klarar av det så har de väl "STORA" servrar med?

 

Och de har råd med större/bättre servrar genom intäckerna av reklam (som admin sa i en annan tråd).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säkert skulle servern klara av det men på bekostnad av hastighet, det kommer ta mycket längre tid att hämta hem sidan, och även om du har BBB 24 Mbit så kommer servern att vara tvungen att satsa mycket mer på att kasta iväg kapacitet på en 33 Kbit modemanvändare så fuska.se blir en segare upplevelse för alla. sitter du nu framför en burk från -98 och har ett vanligt standardmodem så kommer du utan tvekan att stänga ner sidan eftersom att den laddar för segt.

 

laddningstiden för hemsidor ska ligga någonstans runt 5-8s med smalband, en stor sida som idg eller aftonbladet kanske runt 20s. om alla ska ha animerade avatarer kommer sidan förmodligen hamna på samma nivå som en större nyhetssajt, cirka 20s istället för 6s...

 

laddningstid svarsfönstret: 1.302s

laddningstid själva inläggssidan: 5.769

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: NEJ, det är inte uppenbart varför man inte får ha animerade avatars, vad spelar det för roll om moderatorerna tycker att det är "störigt" med animerade avatars, det är väl endå admin som har skrivit reglerna och inte moderatorerna. För i så fall om alla moderatorer hade velat haft animerade avatars hade det varit lagligt då? Jag vet inte varför du tror att du har rätt att kalla någon annan "dum i huvudet" Alla är inte lika moderator älskande icke kritiska typer som du verkar vara, utan vissa kanske undrar kanske över varför vissa regler finns. Du får ha din åsikt, men du ska inte hoppa på andra och kalla dem "dumma i huvudet" bara därför dom undrar över en av de alla underliga regler som det finns på den här sidan.

 

Jag vet att det här var lite off-topic, ge mig en varning om så är jag bryr mig ärligt talat inte alls för det är inget som står på spel. Men detta är ett forum och det är till för att disskutera och föra fram åsikter och det här var min.

 

Jag ger mig ingen rätt till någonting, jag gör det ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...