Hoppa till innehåll

Animerade Avatarer


Dream
 Dela

Rekommendera inlägg

Så mycket kan det inte dra på att ha en animerad avatar, och irriterande är det heller inte.

Varför det inte tillåts vet jag inte, själv tycker jag det skulle vara helt okej.

Nåja, jag tror att det skulle fungera med animerad avatar, men admin kanske har en annan anledning till att det inte är tillåtet.

 

Har du nånsin sett en animerad avatar, eller varit på ett forum där det är tillåtet? Det verkar inte så.

Störs du av den rullande boxen till höger här på sidan? Nej, antagligen inte.

Den är VÄRRE än en animerad avatar och det är inget man tänker på.

Ofta animerar man inte en bild i olika färger utan det är mer mindre saker, som texten och sånt.

Nej, du har fel där - du verkar inte ha varit på ett forum där det finns animerade avatarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Så mycket kan det inte dra på att ha en animerad avatar, och irriterande är det heller inte.

Varför det inte tillåts vet jag inte, själv tycker jag det skulle vara helt okej.

Nåja, jag tror att det skulle fungera med animerad avatar, men admin kanske har en annan anledning till att det inte är tillåtet.

 

Sedan är det så att det inte bara är störande, utan det tar massa bandbredd.

Sidan blir seg att ladda om alla skulle ha animerade avatarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så mycket kan det inte dra på att ha en animerad avatar, och irriterande är det heller inte.

Varför det inte tillåts vet jag inte, själv tycker jag det skulle vara helt okej.

Nåja, jag tror att det skulle fungera med animerad avatar, men admin kanske har en annan anledning till att det inte är tillåtet.

 

Det är väl en smaksak, vissa gillar ju att äta grus också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det så viktigt med en animerad avatar. Även om vi fick ha det så tror jag inte så många skulle använda det och om alla skulle använda det så skulle det bara vara störande. Jag har sett forum där man får ha animerade avatarer och det är nästan ingen som har det förutom några enstaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte speciellt viktigt, mer en kul grej. Om du fick animera din bild blir den oftast snyggare, så visst väljer väl fler en animerad avatar om man säger så.

 

btw, NesseN - leta upp någon som gillar att äta grus så letar jag upp någon som gillar animerade avatarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eller hur?

det är väl bara några enstaka.

men vådå då?

det är inte viktigt.

det är bara något smart som folk har kommit på.

du kanske inte vill men jag kanske vill.

det du gillar gillar inte jag.

 

Kan inte demokrati avgöra detta då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte speciellt viktigt, mer en kul grej. Om du fick animera din bild blir den oftast snyggare, så visst väljer väl fler en animerad avatar om man säger så.

 

btw, NesseN - leta upp någon som gillar att äta grus så letar jag upp någon som gillar animerade avatarer.

 

Du ser otroligt sugen ut, intesant?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...