Gäst Elite Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Nico gav ett exempel på en animerad avatar ju! Han använde den inte, utan han postade ett exempel på hur det kan se ut! Tänk efter för f*n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ja det var det jag sa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Fast tänker man efter så har dark shadow rätt får man inte ha animerade avatars så borde man inte få visa upp exempel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ja men... ok jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 MEN HALLÅ!!!! NICO BRÖTT MOT EN REGEL!!! HAN ÄR EN MODERATER SOM INTE FÖLJER REGLENA!!! HAN BODDE OCKSÅ FÅ EN VARNING!!! SÅ ORÄTTVIS NI ÄR!!!! MAN FÅR INTE HAR ANIMERADE AVATAR NICO!!!! Men är du ovanligt smart idag eller ?Han bröt inte mot någon regel. Avatar är en sak , bifogad bild är en annan. Och ta bort Caps Lock innan jag blir olycklig på dej pöjk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Slutdiskuterat om den saken. Han bröt inte mot någon regel i vilket fall som helst eftersom §2.3 är en avatarregel. Tillbaka till ämnet eller riskera varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag tycker att animerade avatarer är hel onödigt, störigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag vill bara vilja veta varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 veta varför vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 veta varför man inte få ha animerade bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok då förstår jag... förlåt om jag varit ett störande objekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det har du inte ,du sa ditt jag sa mitt så är livet. inte ens moderaterena vet så detta måste vara något personligt för admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.