Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort. Det tror jag ochså att jag skulle göra men jag skulle iallafall testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Visst skulle jag ut och kriga om jag vågade och va myndig. men inte för detta land. utan för min familj, alla mina vänner och dom jag älskar osv. enligt mig själv så är detta ett sk*t land. hatar det verkligen. vill flytta här ifrån så fort jag är myndig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort. testa att dö ? Bara på skoj liksom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort. Nej men kämpa till döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag skulle aldrig "kriga" utan att ha gått en rejäl utbildning först, som t.ex: ett år i lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Om du inte är utbildad soldat, kommer du dö. Fort. Men det är ju ingen mening med det, du kommer bli dödad innan du ens har varit i närheten av att träffa fienden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag skulle aldrig "kriga" utan att ha gått en rejäl utbildning först, som t.ex: ett år i lumpen En rejäl utbildning tar du som 1 år i lumpen? Jovisst. -_- För att vara redo för ett krig krävs det minst att man har varit i militär träning minst 2 år i någon särskild utbildning. För annars är man helt oanvändbar för att skydda sitt land och sin familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 För inte så länge sedan antog FN ett tilläggsprotokoll till Barnkonventionen. Det innebär att det nu är helt förbjudet att rekrytera barn under 18 år till väpnade styrkor. Sverige tillhör det 50-tal länder som ratificerat, det vill säga ställt sig bakom det här beslutet. (ingen gör 2års utbildning i sverige förutom officerare resten gör 8 10 eller 15 månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag skulle Tagit en Pistol / Svärd . Och Krigit för mitt Land . ^^ :) LÅT MIG SKRATTA ? HAHAHA. svärd ? omg killen du har lite att lära. nejmen jag skulle nog fly utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Eftersom det inte kommer bli krig i sverige så orkar jag inte ens fundera. Men kanske gömma sig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Skulle nog flytt från mitt land till ett annat land =) Redigerat 2 April 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.