Hoppa till innehåll

Drömmar


Shaddy

Rekommendera inlägg

Jag brukar ha extra konstiga drömmar när jag har feber. Då har drömmarna en konstig overklighetskänsla över sig. Alltid när jag har feberdrömmar så vet jag att jag drömmer, och det enda jag vill är att vakna, för drömmarna är så bisarra.

Det är nog såna här drömmar David Firth ( han som gjorde salad-fingers och sock ) har varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Drömde att jag hade fyra st. 240 kronorssedlar :>

Sen var jag påväg att krama någon, vem det nu var... Fast jag vaknade upp med ett ryck när jag var nära honom Oo

Ih

 

Var det jag? B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är klart att man drömmer. Jag drömmer faktiskt jättemycket, har börjat drömma ännu mer på senare tid. Har haft många drömmar på senare tid, de flesta handlar om skolan och intressena. Hade en lite wierd dröm i går. Drömde att jag skulle vara med i en final i världsmästerskapen i friidrott (stavhopp). Jag springer fram för att hoppa. Höjden är 6.30. Jag känner att jag är över med hela kroppen. När jag är på väg att landa i mattan ser jag den förra världsrekordhållarens ansikte... Och bang allting försvinner och jag vaknar.

Redigerat av Presentation
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drömmde att jag såg en svinbra film, när jag vaknade tänkte jag: "nu ska jag genast gå å leta upp den på internet".

Konstigt nog hade jag visst knåpat ihop en egen film :/

Jag kanske ska satsa på en karriär som filmskapare, jag har ju nu en bra idékälla ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drömmde att jag såg en svinbra film, när jag vaknade tänkte jag: "nu ska jag genast gå å leta upp den på internet".

Konstigt nog hade jag visst knåpat ihop en egen film :/

Jag kanske ska satsa på en karriär som filmskapare, jag har ju nu en bra idékälla ;)

 

Ser fram emot att se den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja hade en dröm en gång (en riktigt sjuk en) som handlade om att ja jagade en med en golfklubba, en person ja verkligen inte gillar i verkligheten, o precis när ja har fått in honom i ett hörn o ska precis drämma till honom, så ringer telefonen o ja vaknar..... ja kastade telefonen i väggen o drog samtidigt en lång svordomsramsa.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För nån natt sen drömde jag att jag var på en buss som skulle till flygplatsen. Det var nån gammal gubbe som är busschaffis i verkligheten som körde den. Jag och min kompis var på den. Så hoppade det på en massa folk på vägen. Efter ett tag så kom det på ett par fjortisar som går på min skola fast i åttan. Vi börja bråka med dom. Sen kom den person jag hatar mest av allt som finns här på denna jord på. Tog inte så lång tid så börja han snacka skit och leka tuff som vanligt. Då brast mitt tålamod och jag börja slåss med han. Och han fick så mycket spö att han knappt kunde gå( :rolleyes: ). Sen vaknade jag. Och senare på dagen sa farsan att han hade hört en massa oljud från mitt rum mitt i natten. Jag hade slagit och sparkat i väggen. Snacka om inlevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...