Gäst Inloggad Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag gick förbi ett öde hus en gång när jag var runt 12. Då såg jag (iallafall vad jag tror) någon stå i ett fönster i det öde huset. Huset var till hälften nedbrunnet och det skulle inte bo någon där. Men den personen bara stirrade på mig. Jag fortsatte gå en bit och kollade upp mot fönstret, och då var det ingen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag gick förbi ett öde hus en gång när jag var runt 12. Då såg jag (iallafall vad jag tror) någon stå i ett fönster i det öde huset. Huset var till hälften nedbrunnet och det skulle inte bo någon där. Men den personen bara stirrade på mig. Jag fortsatte gå en bit och kollade upp mot fönstret, och då var det ingen där. Sånt där är snuskigt, har själv testat på polarn! :D OnT: Nja, minns inget som är läskigt ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Fanns ett nerbrunnet hus i närheten. När jag och mina polare gick förbi så hörde jag ett ljud. Dem hade inte hört någonting. När jag kollar upp mot andra våningen, så finns det ett mörkt rum som bara blev lite brandskadat, och där stog en liten tjej. Jag kollade ner och kollade upp igen, det var inget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Fanns ett nerbrunnet hus i närheten. När jag och mina polare gick förbi så hörde jag ett ljud. Dem hade inte hört någonting. När jag kollar upp mot andra våningen, så finns det ett mörkt rum som bara blev lite brandskadat, och där stog en liten tjej. Jag kollade ner och kollade upp igen, det var inget där. Alma från F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Fanns ett nerbrunnet hus i närheten. När jag och mina polare gick förbi så hörde jag ett ljud. Dem hade inte hört någonting. När jag kollar upp mot andra våningen, så finns det ett mörkt rum som bara blev lite brandskadat, och där stog en liten tjej. Jag kollade ner och kollade upp igen, det var inget där. Alma från F.E.A.R. Jag tänkte ju skriva det. :angry: Men det läskigaste jag sett är väl en gubbe piskar sina hundar och skickar dom på andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) en bit ifrån där jag bor finns ett hus som alla säger att det spökar i, jag körde moppe hemåt en natt efter disko och allmänt häng och precis utan för de huset så slocknade moppen. jag hoppade av och sprang med moppen en bit sen provade jag att kicka och då gick den igång direkt Redigerat 6 Juni 2010 av TheDrawer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Ända sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay) Redigerat 6 Juni 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Ända sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay) Jag skulle inte ha kollat på den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Hittade en död padda på min gräsmatta. Jag vände på den med en pinne och på andra sidan låg en jävla massa fluglarven och krälade. Ett ben stack ut från grodan också. Vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Ända sen jag såg den här scenen ur IT några år sen har jag varit livrädd för hålen där vatten rinner ner i i badrum, diskhor och duschar :/ (ja, ja det är det läskigaste jag någonsin sett irl, och jag ser det varje dag också, yay) Började ju skratta när clownen kom upp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Somnade på stranden härom dan, när jag vaknade låg jag på en luftmadrass mitt ute i sjön (inte så jättestor sjö). Snacka om att jag var rädd då >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Somnade på stranden härom dan, när jag vaknade låg jag på en luftmadrass mitt ute i sjön (inte så jättestor sjö). Snacka om att jag var rädd då >.< Haha, klockren! saknas bara bevis så ;b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.