Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Tycker att den här är bra. bara att du ska ändra själva forum plupparna. dom är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Sidan håller på att bli mer och mer stel .....eftersom många vill ha tillbaka den gamla skin så tycker jag at ni admin borde förstå hos lite mer genom att låta oss välja den gamla i skalväljaren! Den är raderad och dessutom om den fanns så hade den ändå inte kommit tillbaka då den inte passar med sidan. Allt handlar om en vanesak och den här designen är enligt mig betydligt mindre stel än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Håller med dig Admin! aldrig ska detta skinnet försvinne:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Hittade ett fel När man går in på någon av de senaste fusken står det längst ner "Kommentera den här nyheten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 fixat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men hey Finns det inte möjlighet att lägga ut "Visa nya inlägg-knappen" ute på forumet i nått hörn? Den ligger inte bra i Min Assistent :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 verkar ha missat ganska mkt sen ja akte pa semester... Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Omigod, här åker man på femdagars (som är en vecka) och när man kommer tillbaka så har det så klart hänt nåt. Tar väl lite tid att vänja sig och hitta alla knappar, men det är ju inte fult. Mera åt helt okej hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Den här designen var bättre en den andra helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 här är man borta en vecka och så blir det så här först stack det i ögonen hel del men nu tycker jag den är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jo, den nya designen är verkligen snygg. Men ändå, jag tycker med den nya designen, så tycker jag att VIP-bannern ska ändras. Den är alldeles för stor och ser inte bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.