Aircondition Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Om det är det man tyckt var roligast så är det nog Jedi Knight: Jedi Acedemy, jag och mina kompisar kunde spela det aslänge. Om det är nu så är det klart Guild Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Det bästa är The Legend of Zelda: Ocarina of Time, kunde sitta 12 timmar om dagen om jag ville, men det fick man ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Tibia - PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Nu borde jag igentligen säga GTA, CS eller Wc. Men det finns två klassiska nintendo spel, jag alltid gillat. Mario Kart och Super Smash Bros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 har inte spelat något riktigt kul spel, har bara spelat många roliga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Fanken, kan inte bestämma mig. "Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty" till PS2 och "Zelda: Ocarina of time". Båda spelen är verkligen otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Super Mario Bros till NES annanrs borde denna tråd ligga i övriga konsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 De bästa spel jag spelat är följande: MGS TTS MGS SOL MGS SE TLOZ Oot TLOZ MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Grand Theft Auto: San Andreas! Väldigt bra spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 GTA: San Andreas :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 True Crime New York City och Pro Evolution Soccer 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Zelda OOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.